درخشش کشتی گیران شرکت نفت در مسابقات کشوری

تیم منتخب کشتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران توانست در سیزدهمین دوره مسابقات فرزندان ذکور پالایش و پخش با درخشش کشتی‌گیران شاهرودی بر سکوی دوم بایستد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در این دوره از مسابقات ، تیم منتخب این شرکت از حضور دو برادر کشتی‌گیر شاهرودی (منطقه شمالشرق) امیر و رسول عرب احمدی در اوزان ۶۶ و ۷۴ کیلوگرم رشته فرنگی بهره می‌برد .


امیر عرب احمدی کشتی گیر وزن ۶۶ کیلوگرم در قرعه اول خود با کشتی گیر کرمانشاهی قهرمان دوره قبل پنجه در پنجه شد که با کشتی فنی خود توانست در همان دقیقه اول، دوش حریف خود را بر خاک رسانده و ضربه فنی کند  و طبق پیش بینی‌ها توانست به فینال برسد.


اما در فینال با کشتی‌گیر آبادانی رودر رو شد در حالی که شش بر دو کشتی را پیش بود ، ۱۵ بر ۱۲ کشتی را واگذر و به نایب قهرمانی بسنده کرد .


اما رسول عرب احمدی کشتی‌گیر۷۴ کیلوگرم تیم منتخب خطوط لوله و مخابرات نفت ایران که یکی از امیدهای قهرمانی این دوره از مسابقات بود، متاسفانه با مصدومیت روبرو شده و در بازی اول مغلوب حریف بندر عباسی خود گردید .


رسول عرب احمدی در شانس مجدد تمامی حریفان را مغلوب و اسیر تکنیک خود کرد و در انتها به جایگاه سومی بسنده و مدال برنز را بر گردن آویخت.


انتهای پیام / ه

 

برگزاری مسابقات کشتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار