سبقت گوشی‌های هوشمند از دوربین‌های دیجیتال در ثبت عکس+ اینفوگرافی

فناوری نوین و قابلیت‌های دوربین گوشی‌های هوشمند موجب پیشی گرفتن این دستگاه در ثبت عکس نسبت به دوربین‌های دیجیتال شده است.

سبقت گوشی‌های هوشمند از دوربین‌های دیجیتال در ثبت عکس+ اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمانی که تلفن‌های هوشمند به قابلیت عکس برداری با کیفیت بالا در دوربین‌های عقب و جلو مجهز شدند و روز به روز بر کیفیت آنها نیز افروده شد، همه افرادی که از این فناوری استفاده می‌کردند کم کم دوربین‌های عکاسی معمولی  و حتی دوربین‌های دیجیتال DSLR را کنار گذاشته و برای ثبت لحظاتشان از گوشی‌های هوشمند استفاده کردند.

با توجه به نفوذ استفاده تلفن همراه در بین مردم دنیا و البته پررنگ شدن برنامه‌های کاربردی برای عکاسی در گوشی‌های هوشمند آمار عکاسی با دوربین‌های دیجیتال رو به افول رفت به طوری که هم اینک تنها 10 درصد عکس‌های دیجیتال با دوربین های DSLR  گرفته می‌شود.

آمارها حاکی از آن است که 85 درصد عکس‌های دیجیتال جهان با گوشی‌های هوشمند ثبت می‌شود و این میزان معادل هزار و 200 میلیارد قطعه عکس در سال جاری میلادی است.

برای اطلاع از درصد ثبت عکس‌های دیجیتال با دستگاه‌های مختلف و همچنین آماری از تعداد عکس‌های گرفته شده در پنح سال اخیر میلادی اینفوگرافی زیر را مطالعه کنید.

برای نمایش عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید

سبقت گوشی‌های هوشمند از دوربین‌های دیجیتال در ثبت عکس+ اینفوگرافی

انتهای پیام/

85درصد عکس های دیجیتال با تلفن همراه گرفته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.