نظری: نوشاد موظف است در تور‌های ایرانی بعدی حاضر شود

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: نوشاد به همراه دیگر بازیکنان موظف هستند که در تور‌های ایرانی بعدی حاضر شوند.

نظری : نوشاد موظف است در تور های ایرانی بعدی حاضر شودمحمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفتو گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در مورد سقوط نوشاد عالمیان در آخرین رنکینگ ملی اعلام شده از سوی فدراسیون تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان از 3  تور ایرانی برگزار شده در یکی از آنها به دلیل مسافرت شرکت نکرده و باعث شده که با افت رنکینگ مواجه شود . با این حال او موظف است که در 2 تور باقی مانده ایرانی در سال 96 حاضر شود تا رتبه اش بهتر شود و به جمع 12 نفر برتر برسد.

نظری افزود : برنامه تور ایرانی و این سبک از مسابقات تنیس روی میز  قرار بود از ابتدای سال 96 آغاز شود اما مشکلاتی که در سیستم مسابقات دسته برتر و دیگر دسته ها وجود داشت باعث شد تا ما مسابقات تور ایرانی را 6 ماه زود تر و از نیمه دوم سال 95 آغاز کنیم . به همین دلیل مجبور شدیم برای امتیاز بندی اولیه از امتیازات گذشته بازیکنان استفاده کنیم و همین مسئله باعث شد که برخی از همان ابتدا امتیاز بالایی برای آغاز مسابقات نداشته باشند.

مسابقات تور ایرانی آقایان در بخش بزرگسالان تا کنون در چهار شهر شیراز ، اراک ، قزوین و اصفهان برگزار شده است که برخی از بازیکنان مانند افشین نوروزی در هر 4 رویداد شرکت کردند و برخی هم مانند نوشاد در دو تور ایرانی مانند شیراز و اراک شرکت نکرده است . تا امتیاز کمتری نسبت به دیگر بازیکنان داشته باشد و جایگاه پائین تری کسب کند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان ادامه داد : تنها بحث ضعف و قدرت مطرح نیست و حضور مستمر بازیکنان هم می تواند کمک شایانی به امتیاز آن در جدول رده بندی داشته باشد . تنوشاد اگرچه در اصفهان جایگاه دوم را به دست اورد اما به دلیل حضور کمتر در این مسابقات جایگاه بالاتری ندارد.

او افزود : نیما عالمیان هم در 3 تور به عنوان قهرمانی رسید اما به دلیل شکستی که در تور اراک و در جمع 8 ورزشکار متحمل شد جایگاه نخستی خود را به افشین نوروزی داد.

محمود نظری در پایان گفت : ورزشکاران برای آن که بتوانند در مسابقات لیگ برتر و انتخابی تیم ملی حاضر شوند باید امتیاز تور ایرانی را داشته باشندو به همین دلیل همه از جمله نوشاد عالمیان موظف به حضور در تور های ایرانی باقی مانده هستند . این امتیازات اهمیت زیادی دارد و ما پیش از این هم بازیکنان را که در مسابقات از جمله اتخابی تیم ملی شرکت نکرده بودند را به تیم ملی دعوت نکردیم و ترکیب جوان و آینده داری راهی مسابقات قهرمانی آسیا کردیم که خوشبختانه نتیجه قابل قبولی هم رقم خورد.

انتهای پیام /

اظهارات دبیر فدراسیون تنیس روی میز درباره نوشاد عالمیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.