ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دستورالعملی مشخص برای تکرار نشدن حادثه تصادف اخیر دانش آموزان تدوین شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مسئولان برای پیشگیری از حوادثی همچون واژگونی اتوبوس دانش‌آ‌موزی هرمزگانی نیازمند دستورالعمل مشخص هستند.

لزوم ارائه بخشنامه و دستورالعمل مدون از سوی دولتمردان برای جلوگیری از  بروز حوادث انسانیحمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حادثه واژگونی اتوبوس دانش آ‌موزی هرمزگانی و بی توجهی مسئولان به چنین حوادثی، اظهار داشت: توجه نکردن به انتخاب وسایل نقلیه مناسب و برخورد نکردن با متخلفانی که در گذشته موجب بروز چنین حوادثی شده‌‌اند، تکرار این موارد ناگوار را در پی دارد.

وی افزود: مسئولان باید پیش از بروز چنین حوادثی چاره اندیشی کنند و اجازه ندهند که بی‌احتیاطی، ضعف و کمبود امکانات موجب رخ دادن این اتفاق‌های فجیع شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مستند نکردن تجربه‌های حوادث گذشته برای مدیران، باعث شده که ما همچنان شاهد بروز این اتفاق‌های تلخ باشیم،

وی اضافه کرد: مسئولان برای پیشگیری از چنین حوادثی هیچ‌گونه بخشنامه و دستورالعملی تدوین نکرده‌اند در حالی که باید دستورالعملی مشخص برای تکرار نشدن  چنین حوادثی تدوین شود.

ترقی با اشاره به تاثیر  اردوهای دانش آموزی در رشد و تعالی جوانان، اظهار کرد: ضروری است که امنیت اردوها بیش از گذشته مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد و از وسیله نقلیه مناسب و اصولی استفاده شود.

عضو حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: باید با عبرت گرفتن از این قبیل حوادث و آسیب شناسی گذشته، از تکرار این اتفاق‌ها را  جامعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار