زنجان؛

تخصیص 17 میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح چندین پروژه در استان

علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی برق مناطق روستایی صرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طر‌ح‌های سال گذشته به تعداد 851 پروژه در حال اتمام است و این شرکت برای اجرای پروژه‌های توسعه واصلاح و روشنایی اعتباری بیش از 500 میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است و این در حالی است که شرکت توزیع برق در سطح استان 415 هزار مشترک را سرویس ‌دهی می ‌کند.
وی افزود: مولد‌های برق در کشاورزی و صنعت 70 درصد میزان انرژی را به خود اختصاص داده‌اند که سالانه 3 هزار میلیون کیلومتر ساعت در سطح استان مصرف دارد.
علیزاده خاطرنشان کرد: در روستا‌های استان زنجان 2/3 میلیارد تومان صرف برق‌دار کردن مشترکان جدید شده است و 6 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای استاندارد سازی و بهسازی مناطق روستایی صرف شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: شرکت توزیع استان زنجان در سال 95 تعداد 3 هزار و 734 پروژه با اعتباری افزون بر 605 میلیارد ریال در دستور کار قرار داشت که از این تعداد 2 هزار و 883 پروژه با صرف هزینه 389 میلیارد ریال خاتمه یافت.
گفتنی است استان زنجان موفق شد تا پایان سال گذشته 2 هزار 700 کنتور نصب کند.

انتهای پیام/ ج

اتمام 883 پروژه از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.