داستان خرید بلیت بازی ایران -سوریه از سوی بانوان

برخی بانوان ایرانی بلیت دیدار ایران-سوریه را خریداری کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بلیت فروشی الکترونیکی دیدار ایران-سوریه از پنج شنبه هفته گذشته آغاز شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی« footballeticket »بلیت این بازی را خریداری کنند.

جالب اینجاست برخی از بانوان فوتبالدوست کشورمان با مراجعه به این سامانه اقدام به بلیت دیدار ایران و سوریه کرده اند و همین امر احتمال حضور آنها در ورزشگاه آزادی و تماشای آخرین دیدار شاگردان کی روش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را فراهم کرده است.

داستان بلیت خرید بازی ایران -سوریه از سوی بانوان

برهمین اساس حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ توضیحاتی را در گفت و گو با خبرنگار ما ارایه کرد که در زیر می خوانید:

بانوان هم مانند آقایان می توانند از سامانه بلیت فروشی بلیت دیدار ایران و سوریه را تهیه کنند اما این امر سبب حضور آنها در ورزشگاه آزادی نمی شود.

او ادامه داد: زمانی هم که هواداران با حضور در ورزشگاه آزادی کارت ملی خود را برای دریافت بلیت ارائه می دهند تنها تطابق شماره بلیت و شماره کارت ملی ارزیابی می شود و به همین دلیل احتمال دارد بانوانی که بلیت خریده اند برای اقوام خود این کار را انجام داده باشند. هویت خریداران بلیت برای سامانه قابل تشخیص نیست و به همین دلیل برخی تماشاگران می توانند با کارت ملی یک خانم وارد ورزشگاه شوند.

انتهای پیام/

بانوان بلیت بازی ایران-سوریه را خریدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار