رقابت‌های چهار جانبه بسکتبال با قهرمانی تیم امید خلیج فارس قم به پایان رسید

بسكتباليست‌هاي تيم اميد باشگاه خليج‌فارس قم با كسب بيشترين امتياز به مقام قهرماني رقابت‌هاي چهارجانبه بسكتبال دست يافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رقابت‌های تورنمنت چهار جانبه بسکتبال با عنوان گرامیداشت چهلمین سال فعالیت استاد عباس مرشدی یکی از مربیان برجسته این رشته در ایران با حضور تیم‌هایی از قم، تهران و کاشان برگزار شد و با قهرمانی میزبان به پایان رسید.

بسكتباليست‌هاي تيم اميد باشگاه خليج‌فارس قم با كسب بيشترين امتياز بالاتر از ديگر رقباي خود به مقام قهرماني رقابت‌هاي تورنمنت چهارجانبه بسكتبال دست يافتند.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های بسکتبال امید خلیج‌فارس قم، شکلّی تهران، امید آبی‌پوشان کاشان و نوجوانان خلیج‌فارس قم حضور داشتند و برای کسب مقام قهرمانی بازی‌های خود را به مدت دو روز در قم به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند تا اینکه تیم امید خلیج‌فارس به مقام قهرمانی دست یافت.

در روز نخست این رقابت‌ها که در سالن ورزشی حضرت علی‌اکبر (ع) تیم امید خلیج فارس قم با نتیجه ۴۲ بر 24 تیم نوجوانان خلیج‌فارس قم را برد، شکلّی تهران ۴۵ بر 30 تیم امید آبی‌پوشان کاشان را برد، نوجوانان خلیج‌فارس قم ۴۴ بر 28 تیم آبی‌پوشان کاشان را مغلوب کدر و امید خلیج فارس قم با حساب 61 بر 31 تیم شکلّی تهران را شکست داد.

در روز دوم این رقابت‌ها نیز دو بازی به انجام رسید و ابتدا نوجوانان خلیج فارس قم 32 بر 29 شکلی تهران را شکست داد و در مسابقه دوم امید خلیج‌فارس قم 53 بر 24 از سد آبی پوشان کاشان گذشت و بدین‌ترتیب تیم امید خلیج‌فارس قم به مقام قهرمانی دست یافت.

بسکتبالیست‌های تیم نوجوانان خلیج‌فارس قم بر سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفتند و نماینده تهران سوم شد، ضمن اینکه مقام چهارم به تیم آبی‌پوشان کاشان رسید و از عباس مرشدی کاپیتان و سرمربی اسبق تیم‌های ملی بسکتبال و مدرس فعلی فدراسیون که از دو ماه قبل با آکادمی بسکتبال خلیج‌فارس قم همکاری خود را آغاز کرده تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

بسكتباليست‌هاي خليج‌فارس قم قهرمان شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار