دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان

اجرای مانور شهروندی با موضوع مشاغل مزاحم در اصفهان

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: در این مانور که از 13 شهریور به مدت چهار روز در سطح شهر اجرا میشود آسیب هایی که برخی از مشاغل بر زندگی شهروندان و کالبد شهر می گذارد، در دید عموم قرار می گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید امامی بابیان اینکه این مانور شهری با همکاری سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان اجرا خواهد شد تصریح کرد: در این مانور که در نوع خود کم نظیر و تاثیر گذار است، بیش از 100 نفر از هنرمندان اصفهانی با حمل سازه های همراه برد پیام های  شهروندی را به شهروندان انتقال می دهند.

وی این پیام ها را شامل آثار مخربی از وجود برخی مشاغل، دربافت های مسکونی  و محلات عنوان و تصریح کرد: در  مانور" مشاغل مزاحم"  پیامد های ناشی از عدم ساماندهی برخی از مشاغل  که موجب  ایجاد  پیامد های زیست محیطی، آلودگی های صوتی، ایجاد ترافیک، ایجاد بوی  نا مطبوع و... می شود به شهروندان آموزش داده می شود تا با آشنایی شهروندان با حقوق خود و مطالبه گری، موجب ساماندهی مشاغل مزاحم گردد.

دبیرکمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان،  یکی از معضلات شهرها  را وجود مشاغل مزاحم برشمرد و خاطر نشان کرد: بر این اساس این دبیر خانه  فرهنگ سازی مطالبه عمومی برای ساماندهی این گونه مشاغل را در دستور کار خود قرار داده است به طوریکه علاوه بر اختصاص300 تابلوی تبلیغات شهری به موضوع مشاغل مزاحم تعدادی فیلم کوتاه نیز با این موضوع تولید شده  که در شبکه های مجازی انتشار می یابد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

آسیب های مشاغل مزاحم در دید مردم اصفهان قرار می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.