34 مأموریت حریق و حادثه در بیرجند

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند گفت:طی هفته گذشته،۳۴ ماموریت حریق و حادثه در بیرجند اتفاق افتاد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ میرزایی،مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند گفت: در هفته گذشته 34 مأموریت حریق و حادثه در بیرجند رخ داد که نیروهای ما بلافاصله اعزام شدند.

وی افزود: از این 34 مأموریت تعداد 17 مورد حریق و 17 مورد حادثه بود که 29 مورد این حوادث و ماموریت‌ها در داخل محدوده شهری و 5 مورد خارج از محدوده شهری بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی آتش‌نشانی بیرجند وجود مزاحمت‌های تلفنی و مشغول کردن سامانه ۱۲۵ است،گفت: در این مدت 460 تماس با سامانه 125 برقرار شده که 410 مورد از این تماس‌ها مزاحمین تلفنی بوده‌اند.


میرزایی افزود: هنوز برای بسیاری از مردم جا نیفتاده که نباید با مراکز حساسی مانند آتش‌نشانی شوخی کرده و با مشغول کردن خط 125 مانع از سرعت ما بر سر حادثه دیده می‌شوند و مزاحمت‌های تلفنی بلای جامعه امروز در این سامانه است.


وی با بیان اینکه ایمنی شهر بیرجند و ایمنی ادارات مطلوب نیست ،گفت: باید در زمینه ایمنی فرهنگ‌سازی کنیم و در این راستا در سطح شهر به آسیب‌شناسی صنوف، اماکن تجمعی، معابر، ادارات و وضعیت مسکونی تا حدودی پرداخته شده است.
انتهای پیام/ب


مزاحمت های تلفنی،دغدغه آتش نشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.