سردار غیب‌پرور:

شهیدحججی یک تنه انقلاب آفرید/اصحاب رسانه در جبهه مقاومت حضوری موثر دارند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: «شهیدحججی» دشمن را شناخت و علیه آن حرکت کرد و با شهادتش موجی را در جامعه برای حضور در جبهه های مقاومت به وجود آورد.

شهیدحججی یک تنه انقلاب آفرید/اصحاب رسانه در جبهه مقاومت حضوری موثر دارندبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج که امروز (یکشنبه ۱۲ شهریور) در لانه جاسوسی، برگزار شد، اظهار کرد: به طور قطع وجه مشترک همه شهدا ایستادگی در برابر همه دشمنان خداست، اگر ایستادگی و مقاومت را از جبهه حق بگیریم دیگر کلمه حق زیبنده نیست.

 وی گفت: آیا کسی شک دارد که داعش و گروه‌های تکفیری زاده  آمریکاست؟ آیا کسی شک دارد این گروه‌های تکفیری که با نام پیامبر(ص) سینه می‌درند، سر می‌برند و با حمایت آمریکا در منطقه رشد کردند و به‌وجود آمدند. چه لقب خوبی دادند به آمریکا تحت عنوان روباه پیر. آمریکا کجای دنیا را سالم گذاشت. آنچه در مقابل اسلام قرار گرفته خباثت ها و دشمنی آمریکاست که کمتر از انگلیسی ها نبوده است. آمریکایی ها آنچه  می‌توانستند از دشمنی علیه جهان اسلام مانند ترور ، جنگ و تحریم انجام داده اند. 

سردار غیب‌پرور خطاب به خبرنگاران گفت: یادتان باشد رسالت شما آنجایی ادا می شود که بر موضع حق بگرایید و نهراسید. آنجایی که اصحاب رسانه انقلابی عمل کنند و نترسند مطمئنا کمک می‌کنند که مردم انقلابی ایران مسیر خود را درست ادامه دهند.

وی با اشاره به حمله‌های اخیر به شخصیت آیت‌الله کاشانی، اذعان داشت: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید نقش این علما را در حفظ و نگهداری اسلام بررسی و اطلاع رسانی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد:  شهید محسن حججی  از رویش های انقلاب اسلامی است و مثل آن کم نداریم، شهید حججی یکی از نمونه هایی است که دشمن را شناخت و علیه آن حرکت کرد و با شهادتش موجی را در جامعه برای حضور در جبهه های مقاومت و مقابله با تروریست ها به وجود آورد. 

سردار غیب‌پرور با اشاره به حادثه عاشورا، بیان داشت: بسیاری می‌دانستند که امام حسین (ع) حق است اما تنها دانستن حق کافی نیست بلکه باید دشمن را شناخت و با آن ستیز کرد.

وی در پایان گفت: اصحاب رسانه مجاهدانی هستند که باید در خاک ریز حق، دشمن را بشناسند و دشمن ستیزی را سر لوحه کار خود قرار دهند. هر کس در جایگاه خودش باید دینش را نسبت به انقلاب ادا کند و از انقلاب و اسلام پاسداری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار