توضیحات ستاد عتبات دانشگاهیان در خصوص سرگردانی کاروان دانشگاهی در فرودگاه بغداد

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص سرگردانی و تاخیر پرواز روز گذشته عتبات دانشگاهیان در فرودگاه بغداد توضیح داد.

توضیحات ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص سرگردانی کاروان عتبات دانشگاهی در فرودگاه بغدادمحمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سرگردانی کاروان عتبات دانشگاهی در فرودگاه بغداد گفت: باتوجه به حجم بالای پرواز‌های تمتع به سمت کشور عربستان جداول پروازی داخلی و خارجی کشور تا حدودی جابجا شده است. 

 

وی ادامه داد: متاسفانه این مشکل پرواز‌های دیگر را تحت شعاع قرار داده و به همین دلیل ممکن است پرواز‌ها جایگزین هم با تاخیر انجام شود.


معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه تاکنون تاخیر زیادی در ورود و خروج به کشور در سفر عتبات نداشته‌ایم اظهار داشت: البته روز گذشته شاهد تاخیر ۳ ساعت پرواز دانشجویان از بغداد بودیم، البته ما قائل بر این هستیم که نه تنها ۳ ساعت بلکه نیم ساعت تاخیر هم نباید در پرواز ایر لاین‌های عتبات انجام شود.

 

زارع در خصوص پرواز‌های شرکت‌های هوایی ایرانی تصریح کرد: با توجه به پرواز‌های حجاج توسط شرکت‌های هوایی ایرانی، سیستم این شرکت‌ها با مشکل روبرو شده و به هم این دلیل چند شرکت هوایی ایرانی و عراقی و چند شرکت خصوصی را وارد فرایند حمل و نقل دانشجویان از فرودگاه بغداد به ایران کرده‌ایم.


وی بیان کرد: متاسفانه یکی دو ماهه است که پرواز‌ها عتبات به دلیل سفر حجاج مختل شده و این روال احتمالا تا اواخر شهریور وجود دارد اما امیدوار هستیم شرکت‌های هواپیمایی ایران به این خطوط بازگردند و اوضاع عتبات بهتر شود.


معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: در حال حاضر در برخی از استان‌ها پرواز‌هایی لغو شده و مجبور شدیم پرواز چندین استان از تهران انجام شود که این مشکل هم به دلیل نبود ایرلاین‌ها است و امیدواریم این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.


زارع یادآور شد: به هرحال ما درصدد پیگیری هر تاخیری پیش آمده هستیم و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به دنبال این است که حق زائران پایمال نشود.

 انتهای پیام/

ستاد عتبات دانشگاهیان در خصوص سرگردانی کاروان دانشگاهی در فرودگاه بغداد توضیح داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار