رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت:

برپایی نمایشگاه کتاب با ۲ هزار عنوان در کوهدشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت از برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بیش از سه هزار جلد کتاب در قالب دو هزار عنوان با موضوع‌های مختلف فرهنگی، ادبیات، تاریخی، مذهبی، علمی، رمان و کودک و نوجوان عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عزت جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در کوهدشت، گفت: این نمایشگاه در راستای تقویت، توسعه و حمایت از ناشران و مؤلفان و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شده است و این فرصتی مغتنم برای اهالی فرهنگ و هنر کوهدشت است.


وی با بیان این‎که در این نمایشگاه بیش‌از سه هزار هزار جلد کتاب در قالب دو هزار عنوان با موضوع‌های مختلف فرهنگی، ادبیات، تاریخی، مذهبی، علمی، رمان و کودک و نوجوان عرضه شده است، افزود: به‌منظور دسترسی آسان مردم به کتاب، افزایش قدرت خرید مردم و ارتقاء سرانه مطالعه کتب عرضه‎شده در این نمایشگاه با تخفیف ٥٠ درصدی به مخاطبان عرضه می‎شود.


جعفری از همکاری انتشارات داریوش تهران در راستای برگزاری این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه کتاب شهرستان کوهدشت که اواخر هفته گذشته برپا شده است تا پنجم مهرماه امسال پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


وی گفت: علاقه‎مندان می‎توانند همه روزه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ٨ الی ١٤ و ١٦ الی ٢٤ با مراجعه به مجتمع فرهنگی و هنری امید واقع در میدان قدس، جنب پارک فدک از نمایشگاه کتاب بازدید کنند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت تصریح کرد: بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.


انتهای پیام/م

نمایشگاه کتاب با ۲ هزار عنوان در کوهدشت دایر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار