احداث ۱۶۸ واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از احداث ۱۶۸ واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نظری شیخ‌احمد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در بازدید از واحدهای کارگاهی شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای حمایت از صنایع کوچک و طرح‌های زودبازده اقدام به ساخت واحدهای کارگاهی با متراژهای کوچک کرده که سبب تسریع در امر اشتغال شده است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم این شرکت توجه جدی به مقوله کاهش زمان و هزینه بهره‌برداری در صنایع کوچک است که از این جهت احداث واحدهای کارگاهی کوچک و آماده واگذاری یکی از مهمترین و موفق‌ترین برنامه‌های سالیان اخیر در بخش اشتغال در استان اردبیل است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: احداث و واگذاری این واحدهای کارگاهی در بیشتر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته انجام شده و باعث رونق صنایع کوچک شده که بدون نیاز به سرمایه‌گذاری کلان ، به امر تولید مشغول هستند.

نظری شیخ‌احمد گفت: از 168 واحد کارگاهی احداث شده 160 واحد کارگاهی به متقاضیان برای فعالیت تولیدی و صنعتی به صورت نقد و اقساط واگذار شده است تا این امر گامی در راستای توسعه اشتغال و تولید در استان و تحقق شعار سال باشد.

وی با اشاره به اشتغال 948  نفر در این واحدهای کارگاهی افزود: از 160 واحد کارگاهی در حدود 139 واحد به بهره‌برداری رسیده و به فعالیت تولیدی و صنعتی مشغول بوده  و مابقی واحدهای کارگاهی در حال نصب ماشین‌آلات هستند که بعد از اتمام این امر و تجهیز واحدها فعالیت آنها نیز آغاز خواهد شد.

وی راه‌اندازی واحدهای تولیدی را گامی در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: افزایش تولید از محورهای مهم تحقق منویات مقام معظم رهبری بوده که با راه‌اندازی و حمایت از واحدهای کارگاهی تلاش می‌کنیم در این زمینه گام‌های جدی و اساسی را برداریم.

انتهای پیام/ح

اشتغال 948 نفر در واحدهای کارگاهی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.