فراخوان آئین تولیدات هنری مساجد سراسر فارس

فراخوان نخستین آئین تولیدات هنری برترمساجد سراسر استان فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نخستین آئین تولیدات هنری برترمساجد سراسر استان فارس در پنج رشته هنری عکس، نماهنگ وکلیپ، تئاتر، طراحی پوستر، سرود و با هدف تجلیل از تولیدات هنری برتر فعالان و هنرمندان از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس در روز‌های پایانی فصل پاییز در شیراز برگزار می‌شود.


شناسایی استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنری فعالان مساجد و ایجاد زمینه و بسترمناسب برای فعالیت‌های تخصصی هنری بسیج از جمله اهداف برگزاری این آئین است، جذب استعداد‌های بالقوه در زمینه هنر در مساجد و انتقال مفاهیم دینی با زبان هنر از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.


فعالیت‌های مسجدمحور موضوع اساسی و اصلی نخستین فراخوان تولیدات هنری مساجد استان فارس است که از طریق الگوسازی شناسایی استعداد‌ها و تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی را دنبال می‌کند.


نخستین آئین تجلیل از تولیدات هنری برترمساجد سراسر استان فارس به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حوزه هنری فارس و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس برگزار می‌شود.


علاقمندان برای شرکت در فراخوان می‌توانند آثار خود را به همراه فرم پذیرش به نشانی شیراز - خیابان ساحلی غربی - نبش کوچه ۲ - سازمان بسیج هنرمندان فارس و یا به پست الکترونیک به نشانی bhfars۹۴@yahoo.com ارسال کنند.
انتهای پیام/ر


برگزاری نخستین آئین تولیدات هنری برترمساجد فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.