فرماندار سمنان;

برگزاری رژه نیروهای مسلح در سمنان

فرماندار سمنان از برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز جمعه 31 شهریور 96 همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس در سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز جمعه مورخ 31 شهریور 96 همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس در بلوار شهید نوروزی سمنان خبر داد.


وی در خصوص اهمیت تعظیم شعائر مذهبی و هفته دفاع مقدس ، بر اجرای برنامه ها و فعالیت های این ایام با رویكرد بصیرت و معرفت افزایی و در راستای تعمیق و نهادینه كردن ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید نمود.


فرماندار سمنان با بیان اینکه دوران ۸ سال دفاع مقدس و ارزشهای آن نقش بسزایی در استوار ساختن پایه های انقلاب داشته گفت : فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و به نسل جوان منتقل شود و انتظار داریم مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار گردد .


دانایی از برگزاری رژه نیرو های مسلح در اولین روز هفته دفاع مقدس در روز جمعه مورخ 31/6/96 در بلوار شهید نوروزی سمنان به میزبانی سپاه قائم آل محمد (عج) خبر داد و افزود : هفته دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی است که باید برنامه‌‌های این هفته با شکوه‌تر برگزار شود .


وی افزود : دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، زنگ مقاومت و پایداری، غبار روبی مزار شهدا ، فضاسازی در ادارات، برپایی نمایشگاه ، برگزاری مسابقات ورزشی و ایستگاه صلواتی از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان است.


انتهای پیام / ه


جزئیات برنامه های های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.