جمعیت هلال احمر، نهادی برگرفته از ارزش‌های اسلامی

جمعیت هلال احمر نهادی فراگیر و مردم نهاد با اهداف ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله طبرسی در دیدار مسئولان جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی جامعه در راستای خدمات رسانی به مردم پیشگام و پیشرو باید باشند، گفت: جمعیت هلال احمر نهادی فراگیر، بزرگ و مردم نهاد با اهداف ارزش‌های اسلامی است.


وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در همه شرایط بحرانی و طبیعی آرامش و آسایش را برای مردم فراهم می‌کند، افزود: جمعیت هلال احمر استان هم طی چند سال اخیر خدمات ارزنده‌ای را به مردم مازندران ارائه کرده است.


حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور هم با اشاره به اینکه برنامه‌های جمعیت هلال احمر متصل به برنامه‌های توسعه‌ای کشور است، گفت: توجه و اعتماد به جوانان زمینه ساز پیشرفت در حوزه‌های مختلف کشور می‌شود.


روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران در گزارشی اعلام کرد بهره برداری مجتمع اداری و امدادی شهرستان بابل، بهره برداری پایگاه امداد و نجات شهدای منطقه علامه طبرسی در محور جاده نظامی قائم شهر، بهره برداری امدادسرای جمعیت هلال احمر استان در منطقه فرح آباد ساری، حضور در جلسه شورای مدیران هلال احمر استان، حضور در همایش تجلیل از جوانان، امدادگران و داوطلبان استان و بازدید از چند پایگاه امداد و نجات از جمله برنامه‌های سفر دو روزه حضرت آیت الله معزی به مازندران است.


انتهای پیام/ع


تبلور ارزش‌های اسلامی در جمعیت هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار