سخنگوی شورای شهر اصفهان:

شهردار منتخب اصفهان زمینه بهره‌گیری از جوانان و زنان در شهرداری را فراهم کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهردار منتخب اصفهان زمینه بهره‌گیری از توان مدیریتی جوانان و زنان را در معاونت‌ها و مدیریت‌های شهرداری اصفهان فراهم آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی مقدری امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به رأی شورای اسلامی شهر اصفهان به قدرت‌اله نوروزی به عنوان شهردار اصفهان و برای تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان اصفهانی به وزیر کشور و نهادهای مرتبط تذکر می‌دهم که به خواست نمایندگان مردم در این شورا احترام گذاشته و حکم انتصاب شهردار اصفهان را در اسرع وقت امضا و ابلاغ کنند چراکه تأخیر در ابلاغ این حکم به مصلحت مردم، شهر و شهرداری اصفهان نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه دانستن حق شهروندان است و شفافیت، شورا و شهرداری شیشه‌ای یکی از برنامه‌ها و وعده‌های اصلاح‌طلبان به شهروندان بوده، درخواست دارم رئیس شورای شهر اصفهان زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پخش زنده جلسات و مشروح مذاکرات این شورا را فراهم کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جانشین‌پروری و به کارگیری جوانان توانمند و زنان شایسته در مدیریت‌های شهرداری یکی از مهمترین وعده‌ها و برنامه‌های نمایندگان شورای اسلامی و شهردار منتخب شهر اصفهان بوده است.

وی افزود: هم‌اکنون که شهردار منتخب اصفهان در حال آماده شدن برای استقرار در منصب شهرداری و مشغول رایزنی و مذاکره برای تعیین و انتخاب مدیران، معاونان و همکاران خود بوده، به او تذکر جدی می‌دهم که این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و با اعتماد و جدیت زمینه بهره‌گیری از توان مدیریتی جوانان و زنان را در معاونت‌ها و مدیریت‌های شهرداری اصفهان فراهم آورد چراکه در این زمینه نیز تعلل و تأخیر نارواست.

 

انتهای پیام/م

 

درخواست شورای شهر از وزیرکشور برای تسریع درصدور حکم شهردار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار