پایان تلخ زندگی مرد جوان در چاه مرگ در محله دولت آباد + تصاویر

مرد جوان بر اثر بی‌احتیاطی به داخل چاه منزل سقوط کرد و جان باخت.

پایان تلخ زندگی مرد جوان در چاه مرگ در محله دولت آباد + عکسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت 18:53 روز گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران پس از دریافت خبر سقوط Fall مردی به داخل چاه در یک منزلمسکونی، بی درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 14 و تیم نجات 17 را به شهر ری، محله دولت آباد، خیابان فرهنگ اعزام کرد.

توکل قاسم‌پور؛ رئیس ایستگاه 14 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه Incident اظهار کرد: در حیاط منزلی قدیمی به وسعت 250 متر مربع چاهی به عمق 15 متر وجود داشت که ناگهان مردی حدوداً چهل ساله به علت نامشخصی به درون این چاه سقوط کرده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان و نجاتگران به سرعت اقدام به برپایی کارگاه در دهانه چاه کردند و پس از تخلیه گازهای خطرناک درون چاه، یکی از نجاتگران با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و دستگاه تنفسی با پشتیبانی سایر همکاران خود به عمق چاه رفت و با به‌کارگیری تجهیزات مخصوص، این شخص را از داخل چاه خارج کرد.

پایان تلخ زندگی مرد جوان در چاه مرگ در محله دولت آباد + عکس

قاسپور افزود: فرد مصدوم بعد از بیرون آوردن از عمق چاه تحویل امدادگران اورژانس شد که پس از انجام معاینات لازم، مرگ وی تائید و اعلام شد.


پایان تلخ زندگی مرد جوان در چاه مرگ در محله دولت آباد + عکس

وی متذکر شد: بنابر اظهارات ساکنان بی‌احتیاطی شخص متوفی باعث بروز این اتفاق شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات لازم درباره علل بروز این حادثه مرگبار همچنین علت مرگ متوفی توسط مراجع پزشکی قانونی در دست بررسی است.

منبع:رکنا

انتهای پیام/

بی احتیاطی پسر جوان اورا به کام مرگ کشاند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.