معاون فرماندار اردکان /لزوم پاسخگویی به شبهات در زمینه دفاع مقدس و تبیین آن برای نسل جوان

معاون فرماندار اردکان بر لزوم پاسخگویی به شبهات در زمینه دفاع مقدس و تبیین آن برای نسل جوان جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مصطفی پوردهقان معاون فرماندار اردکان بر لزوم پاسخگویی به شبهات در زمینه دفاع مقدس و تبیین آن برای نسل جوان جامعه تأکید کرد.

 پوردهقان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس ضمن تبریک  ایام و دهه ولایت و گرامیداشت حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در دوران جنگ هشت ساله  بر هرچه بهتر برگزار شدن مراسم هفته دفاع مقدس تأکید کرد.

وی اظهار داشت : نسل جدید جامعه ما جنگ را ندیده اند و فقط در حد چند واژه با آن آشنایی دارد بازگویی این حماسه بزرگ به شبهات موجود پاسخ داده  و آن را برای نسل جوان تبیین می کنند.

معاون فرماندار اردکان بیان داشت : امروز به واسطه وجود فضاهای مجازی مختلف، بسیاری از موضوعاتی که برای آنها هزینه های سنگینی پرداخت شده است به راحتی زیرسؤال برده می شود و کسی هم به این سؤالات پاسخ منطقی نمی دهد.

وی تصریح کرد : صرف انجام برنامه های بخشنامه ای در این زمینه کفایت نمی کند و باید در حوزه های مختلف از جمله با حضور در میان دانش آموزان و دانشجویان نگذاریم کسانی که با جهل خود در این موضوع شبهاتی را مطرح می کنند به هدف خود برسند. از همه دستگاه ها خواست در این زمینه تمام همت و تلاش خود را بکار گیرند.

در ادامه این جلسه جانشین سپاه اردکان هم در سخنانی فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: دفاع مقدس یک حادثه و معجزه الهی بود که باعث استقلال و عزت مردم و کشور ما و موجب پیشرفت و شکوفایی میهن عزیز ما در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، نظامی و اقتدار ما در جهان شد.

وی گفت: یکی از اهداف و راهبردهای ما در برنامه های هفته دفاع مقدس، تبیین نقش رهبری در هدایت و فرماندهی ولی فقیه در حیات معنوی کشور و خلق حماسه های بزرگ و همچنین تبیین قدرت دفاعی نیروهای مسلح و بسیج برای ایجاد بازدارندگی در مقابله با تهدیدات دشمن است.

هاتفی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و پس از آن با وحدت نیروهای مردمی و نیروهای مسلح توانستیم جایگاه خوبی را در سطح منطقه و جهان به دست بیاوریم و امروز با بصیرت و همگرایی اقوام، ادیان، مذاهب و اقشار مختلف جامعه در مقابل استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه ایستاده ایم.

وی با اشاره به مصادف شدن هفته دفاع مقدس با ایام دهه اول محرم افزود: باید با نهادینه سازی روحیه ولایتمداری و ایثار رزمندگان اسلام، تأثیر آن را در بیداری اسلامی و نهضت های مقاومت در سراسر جهان که از فرهنگ عاشورایی و انقلابی سرچشمه می گیرد برای همگان تبیین شود.

حسین هاتفی ادامه داد: تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس و تداوم آن به عنوان الگوی راهبردی در زمان حال و آینده کشور از دیگر اهداف ما در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس است.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص اجرای هرچه با شکوه تر برنامه های هفته دفاع مقدس، مهمترین این برنامه ها شامل رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، برگزاری نشست های معرفتی با عنوان حماسه ماندگار در مدارس شهرستان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برنامه شب خاطره در هیئت های مذهبی، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، صبحگاه نیروهای مسلح، شب شعر، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعان حرم می باشد.

انتهای پیام/ ی

پاسخگویی به شبهات در زمینه دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار