استاندار خوزستان خبر داد

آبرسانی به چذابه تا قبل از اربعین امسال/افزایش پارکینگ پایانه ترمینال مرزی چذابه به مساحت 100 هکتار

استاندار خوزستان گفت: طرح آبرسانی به چذابه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های امسال است که تا قبل از اربعین باید به پایان برسد و در صورت انجام شدن این طرح دیگر آبرسانی از طریق تانکر به چذابه صورت نمی‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛غلامرضا شریعتی عصر امروز در حاشیه بازدید و جلسه با پیمانکاران حوزه جاده سازی پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: رضایت مندی در سال گذشته از محدوده ترافیکی و مرزی چذابه خوب و ثمر بخش بوده به طوری که امسال در صدد بهبود شرایط و اوضاع در آن مرز هستیم.

وی افزود: امسال در چندین جبهه پیمانکاران راه و شهر سازی برای تصحیح و عمران جاده های منتهی به چذابه در حال فعالیت و اجرا هستند تا جاده ها را چهار خطه و اتوبان کنند البته لازم به ذکر است که ممکن است این مسیر ها به انتها نرسد لذا قسمت عمده ان در حال حاضر در حال اجرا و بهره‌برداری است.

استاندار خوزستان گفت: از دیگر فعالیت هایی مرزی چذابه افزایش پارکینگ پایانه ترمینال مرزی چذابه به مساحت 100 هکتار است که قرار شد با فنس‌بندی و قسمت بندی و محدوده ای کردن این پارکینگ تا اربعین به پایان برسد.

شریعتی عنوان کرد: طرح آبرسانی به چذابه از جمله مهم‌ترین برنامه های امسال است که تا قبل از اربعین باید به پایان برسد و در صورت انجام شدن این طرح دیگر آبرسانی از طریق تانکر به چذابه صورت نمی گیرد.

وی در پایان اظهار داشت: در حوزه زیر ساخت ها همه امور زیر نظر معاونت عمرانی با دقت لازم و با سرعت در حال انجام است زیرا این فعالیت ها در مرز عراق نه تنها برای بهبود شرایط در اربعین است بلکه برای تجارت با کشور عراق در طول سال هم می تواند موثر واقع شود همچنین لازم به ذکر است که در منطقه شلمچه شرایط بهبود وضعیت اسکان زوار و گروه های مختلف مطابق استاندارد در حال پیگیری و عمل است.

انتهای پیام/پ

 

رسیدگی به وضعیت آبرسانی در چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.