زنجان؛

مصرف بالای آب در شهرستان ماهنشان

جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان اعلام کرد: تفکیک آب شرب شهری از آب بهداشتی در جلوگیری از اتلاف آب بسیار کارساز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: آب در شهرستان های گرماب و ماهنشان به وسیله دستگاه های آب شیرین کن تامین و شبکه آب شهری نیز برای مصارف بهداشتی از سوی شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.
وی افزود: در شهرستان ماهنشان آب آشامیدنی بدون محدودیت و از طریق کارت های اعتباری آب در۳۰ کیوسک توزیع آب آشامیدنی عرضه می شود و هدف از اجرای این پروژه بهبود پارامترهای کیفی آب شرب و جلوگیری از اتلاف آب آشامیدنی است که برای تولید آن هزینه و زمان قابل توجهی اختصاص داده شده است.
جزء قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه سرانه مصرف آب ماهنشانی ها با ۳۵۵ لیتر در استان زنجان بیشتر از دیگر شهرها است .
گفتنی است آب شرب در شهرستان های ماهنشان و گرماب از طریق کیوسک های توزیع آب آشامیدنی توزیع می شود و مشترکین آب در این شهرها با کارت اعتباری می توانند به میزان مورد نیاز آب از طریق دستگاه های فروش آب خریداری کنند.

انتهای پیام/ ج
توزیع آب آشامیدنی با کارت های اعتباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.