برترین‌های مسابقات پومسه تکواندوی قم مشخص شدند

مسابقات تکواندو در بخش پومسه و هان مادانگ قهرمانی استان قم با حضور ۱۹۰ ورزشکار به پایان رسید و نفرات برترمشخص شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات تکواندو در بخش پومسه و هان مادانگ قهرمانی استان قم با حضور ۱۹۰ ورزشکار شامگاه یکشنبه در خانه تکواندوی استان قم واقع در سالن شهیدان برجعلی زاده قم به پایان رسید و نفرات برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.در رده‌های سنی مختلف؛

در این مسابقات که در رده‌های سنی و کمربندهای مختلف به انجام رسید در مسابقات پومسه تیمی، در کمربند مشکی دان یک و ۲، تیم خانه تکواندوی ب قم با مربیگری محمد حسین ربانی و سید علی خیرخواه علوی به مقام نخست دست پیدا کرد.

تیم مارلیک رشت که به عنوان تیم مهمان در این مسابقات حاضر بود با مربیگری استاد پناهی صاحب عنوان دوم شد و تیم باشگاه افق طلایی ج با مربیگری عبدالله بینایی به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

در مسابقات کمربند قرمز تیم افق طلایی ب و در کمربند مشکی دان ۳ به بالا نیز تیم افق طلایی الف با مربیگری عبدالله بینایی در صدر قرار گرفتند و در رده کمربند آبی عنوان نخست به تیم خانه تکواندو با هدایت محمد حسین ربانی و سید علی خیرخواه علوی رسید.

همچنین در مسابقات پومسه تیمی کمربند سفید تیم شهدای نیروگاه با مربیگری استاد داودآبادی و در رده کمربند زرد تیم شهید حججی با مربیگری استاد آزادی صاحب عناوین اول این دوره از مسابقات شدند.

همچنین در مسابقات انفرادی پومسه و هان مادانگ، شرکت کنندگان بر اساس نوع رشته و رنگ کمربند به رده‌های سنی مختلف از نونهالان تا بزرگسالان تقسیم بندی شده و با هم به رقابت پرداختند که در پایان، نفرات برتر این مسابقات مورد تجلیل قرار گرفتند.

این در حالی است که تکواندوی قم در روزهای پایانی هفته گذشته و آغازین هفته جاری درگیر حضور نمایندگانش در مسابقات تکواندوی نوجوانان پسر و دختر کشور به ترتیب در شهرهای تهران و شیراز بود که سهم حضور پسران تکواندوکار از مسابقات کشوری، ۲ مدال برنز بود.

انتهای پیام/ح

برترین‌های مسابقات پومسه تکواندوی قم در رده‌های سنی مختلف مشخص شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار