مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر ظرفیت مردمی را می طلبد

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اهمیت این امر واجب الهی گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر ظرفیت مردمی را می طلبد.

احیای امر به معروف و نهی از منکر ظرفیت مردمی را می طلبدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت‌الاسلام علی دشتکی مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با تاکید بر مردمی‌سازی امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: سال گذشته در راستای مردمی‌سازی این فریضه الهی همایش طلایه‌داران در استان برگزار شد.

‌وی افزود: اگر بتوانیم موضوع امر به معروف و نهی از منکر را مانند برخی موارد دیگر مردمی‌کنیم و با همکاری هم موضوع را پیش ببریم بسیاری از مشکلات در جامعه به حداقل میرسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد: برگزاری همایش طلایه‌داران در سال گذشته به صورت آزمایشی و با حضور  500 نفر در استان برگزار شده و علاوه بر آن نیز افراد شرکت کننده در این عرصه در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

دشتکی گفت: علاوه بر مباحث ذکر شده برای مشارکت مردم در این عرصه نیز همایشی با عنوان واجب فراموش شده برگزار شده که 500 نفر از عموم مردم در آن شرکت و 200 نفر نیز از طریق ارسال پیامک به سامانه برای حضور در جمع طلایه داران اعلام آمادگی کردند.

وی ابراز کرد: با اجرای طرح طلایه‌داران در همدان 3400 مورد تذکر لسانی انجام شده که به دلیل کلاس‌ها و کارگاه‌هایی که برای اعضا برگزار شده مواردی از درگیری مشاهده نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر لزوم تقویت جریان طلایه‌داران در استان تصریح کرد: از این به بعد نزدیک به 50 درصد برنامه‌ها با توجه به ارزیابی‌های ارائه شده از سوی طلایه‌داران انجام می‌شود.

وی افزود: از 900 پرونده تشکیل شده در طلایه‌داران نیز 700 پرونده تکمیل شده  و 200 پرونده در حال تکمیل است و علاوه بر این 500 پرونده از 700 پرونده تکمیل شده نیز برای انجام باقی کارها به تهران ارسال شده است.

انتهای پیام/ص.ف

امر به معروف و نهی از منکر باید تبدیل به فرهنگ همگانی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.