پورعلی گنجی در دو راهی آسیا و اروپا

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درصدد است تا برای ادامه دوران حرفه ای خود راهی اروپا شود و این درحالی است که پورعلی گنجی با السد قرارداد دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مرتضی پورعلی گنجی، مدافع بابلی تیم ملی ایران که یکی از ستاره های فوتبال کشورمان و باشگاه السد قطر محسوب می شود و در تیم کی روش نیز مهره تاثیرگذاری است، تلاش می کند تا برای ادامه دوران حرفه ای خود راهی اروپا شود.

این بازیکن که اکنون در السد توپ می زند، در لیگ چین و باشگاه تیانجین تدا بازی کرده است اما دوست دارد در اروپا بازی کند و این درحالی است که او با شیرهای قطری به تمرینات پیش فصل رفته است و در فصل 2016 - 2017 لیگ قطر در السد بازی کند.

برهمین اساس با توجه به عملکرد خوب مدافع تیم ملی در فصل گذشته اکنون مسئولان تیم های اروپایی مجاب شده اند تا با خرید این بازیکن خط دفاعی خودشان را در فصل آینده استحکام ببخشند.

البته بعید به نظر می رسد که باشگاه السد با فروش این بازیکن به این سادگی موافقت کند چرا که با رفتن این بازیکن، سرمربی شیرها یکی از مهره های اصلی اش را از دست خواهد داد .ولی باید منتظر ماند و دید آیا او می تواند در فصل‌ آینده مانند دیگر بازیکنان تیم ملی سودای بازی در اروپا را در فصل جاری محقق کند یا خیر؟

انتهای پیام/

وضعیت مبهم پورعلی گنجی در قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار