برخورد تند ترامپ با رئیس جدید کارکنان کاخ‌سفید

براساس گزارش‌های منتشره دونالد ترامپ و جان کِلی به سبب وجود برخی تنش‌ها در کاخ‌سفید «در مسیر تقابل» قرار گرفته‌اند.

برخورد تند ترامپ با رئیس جدید کارکنان کاخ‌سفیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت؛ براساس برخی گزارش‌ها دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حادثه ای که برخی کارکنان کاخ سفید شاهد آن بوده اند از جان کِلی، رئیس جدید کارکنان کاخ سفید به شدت انتقاد کرده است.

گفته می شود در پی حمله دوباره ترامپ به رسانه ها در گردهمایی شهر فینیکس ایالت آریزونا، وقتی مشاوران گفتند ترامپ باید از سیاسی کردن موضوعات عادی دولت دست بردارد، وی به شدت عصبانی شده است.

منابعی به روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» گفتند کلی 67 ساله واکنشی خونسردانه به این موضوع نشان داد ولی بعدا به همکارانش گفت در زمان سی و پنج سال خدمت نظامی خود هرگز با او به این شکل صحبت نشده است و اینکه وی چنین رفتاری را بار دیگر تحمل نخواهد کرد.

این کهنه سرباز ارتش که در عملیات نظامی در عراق و آمریکای جنوبی شرکت داشته است پنج هفته قبل جانشین رینس پریباس شد و در دوره ای از بی ثباتی در کاخ سفید تلاش کرده است نظم را برقرار کند.

ترامپ روز جمعه خبرهای حاکی از وجود اختلاف بین خود و کلی را کم اهمیت خواند و در توئیتر نوشت: «ژنرال جان کلی کارش را در سمت رئیس کارکنان کاخ سفید بسیار خوب انجام می دهد. من بیشتر از این نمی توانم خوشحال باشم یا تحت تاثیر قرار بگیرم.»

گفته می شود ترامپ از اقدامات کلی مایوس شده است که تعداد مشاوران با دسترسی نامحدود به رئیس جمهور را کاهش داده است. این سیاست با عشق ترامپ به انجام اقدامات عجولانه و سریع در تضاد قرار دارد.

راجر استون یکی از مشاوران دیرینه ترامپ گفت این مسئله قطعی است که ترامپ با مدیری که اخیرا به کاخ سفید آمده است و می خواهد او را کنترل کند برخورد خواهد کرد.

وی به نیویورک تایمز گفت: «در نهایت دونالد ترامپ، مستقل عمل می کند و در برابر هر گونه کنترل یا سیستم های سازماندهی شده ای که کلی برای اعمال آنها تلاش کند مقاومت می کند.»

 

انتهای پیام/

 

انتقاد رئیس‌جمهور آمریکا از رئیس جدید کارکنان کاخ سفید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار