فرماندار ازنا:

راه‌اندازی کشت و صنعت ازنا پس از رفع مشکل معارضان محلی

فرماندار ازنا گفت: پیگیری‌های قضایی برای رفع مشکل ۳ هکتار از زمین کشت و صنعت ازنا در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدی‌نژاد، در رابطه با وضعیت کشت و صنعت شهرستان ازنا گفت: قبل از انقلاب کشت و صنعت ازنا فعال بوده و در یک مقطعی فعالیت اقتصادی نیز در آن انجام گرفته است اما بعد از انقلاب چون نگهداری خوبی از آن انجام نشده مقداری از زمین‌های آن تصرف شده است.

وی افزود: عده‌ای از کشاورزان منطقه معترض شدند و مقداری از زمین‌های آن را تصرف کرده‌اند و از آنجا که پیگیری خاصی صورت نگرفته است چندین سال قبل یک پرونده قضایی برای آن تشکیل شد.

فرماندار ازنا گفت: هفت هکتار از این کشت و صنعت مشکلی ندارد و حصارکشی آن نیز انجام شده و اکنون مشکل بر سر سه هکتار است که پیگیری‌های قضایی آن در حال انجام است و هفته گذشته دادگاه داشتند تا بتوانند آن را به نتیجه برسانند.

وی در ادامه گفت: کشت و صنعت ازنا ظرفیت خوبی برای این منطقه است و در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و گلخانه می‌توان سرمایه‌گذاری انجام داد که در صورت حل مشکل قضایی آن سرمایه‌گذار نیز آماده انجام کار است.

محمدی مدیر کشت و صنعت ازنا نیز گفت: بخشی از کشت و صنعت ازنا مربوط به پروار بندی دام و بخش دیگر مربوط به نگهداری دام شیرده است گه ظرفیت پرورش حدود شش هزار گوسفند را دارد.

وی با بیان اینکه سه هکتار از زمین کشت و صنعت ازنا مشکل قضایی دارد، گفت: پیگیری‌هایی برای رفع مشکل قضایی آن در حال انجام است و شاید تا یک یا دو ماه آینده با کشاورزان معترض به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/ د

کشت و صنعت ازنا پس از رفع مشکل معارضان محلی راه‌اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار