با حضور معاون رئیس جمهوری؛

افتتاح نخستین خانه تشکل های اجتماعی غیردولتی خراسان رضوی

نخستین خانه تشکل های اجتماعی غیردولتی خراسان رضوی با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و استاندار خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد.

افتتاح نخستین خانه تشکل های اجتماعی غیردولتی خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در این مراسم گفت: برنامه دولت دوازدهم برای ارتقای نقش تشکلهای غیردولتی در سیاستگذاری ها و برنامه ریزیها پر رنگ تر از قبل خواهد بود.

وی افزود: خانه تشکلها نمادی از همکاری، همدلی و هم افزایی است که اگر در بین تشکلها رخ دهد معجزه آفرین خواهد بود و در کنار آن، جریان سازی خوب اجتماعی می تواند راهی برای مقابله با آسیبها و کاهش مخاطرات برای خانواده ها، بانوان، کودکان و جوانان، مسیر روشن و آینده ای سرشار از امید به وجود آورد.

معاون رئیس جمهوری گفت: نقش تشکل های مردم نهاد در بسیج اجتماعی و همکاری سازمانهای غیر دولتی با یکدیگر و ارتباط مردم با دستگاههای دولتی انکارناپذیر است.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: خانه تشکل های اجتماعی غیر دولتی مرکزی برای رشد و تعالی جامعه مدنی و آموختن دوست داشتن یکدیگر، جامعه و طبیعت و کمک به زندگی بهتر است.

وی افزود: جمهوری اسلامی، نظامی مردم پایه و بر اساس مردم سالاری دینی است و اساس آن همکاری مردم در همه ابعاد است و موفقیت آن در سایه عمل به قوانین الهی است که بزرگترین آن با مردم بودن است.

استاندار خراسان رضوی گفت: خانه تشکل های اجتماعی غیر دولتی مرکزی برای سازمان های مردم نهاد، انتقال و تبادل تجارب با یکدیگر و فضایی برای در کنار هم بودن است و هر چند که در آغاز کار مشکلات زیادی بر سر راه خواهد داشت اما با همکاری مشکلات برطرف می شود.

رشیدیان افزود: نظام جمهوری اسلامی برآمده از اراده و خواست مردم برای یک مشارکت مدنی است و مردم می توانند بزرگترین پشتوانه و موید دولت برای اجرای برنامه ها و سیاستهای توسعه ای باشند.

وی گفت: مردم بزرگترین پشتیبان نظام و دولت هستند که در شکل گیری، انتخاب و سرکار آوردن دولت و استمرار حرکت دولت نقش آفرینی می کنند و سازمان های مردم نهاد نیز در کنار بقیه دستگاهها در شکل گیری، تصمیم سازی و حرکت جامعه به سمت توسعه نقش بی بدیلی دارند.

انتهای پیام// م.م

مردم بزرگترین پشتیبان نظام و دولت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.