دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر پسامهر فسا خبر داد؛

اختتامیه جشنواره تئاتر پسامهر فسا با معرفی برگزیدگان

هفدهمین جشنواره تئاتر پسامهر فسا با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد کاظم رحمانی دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر پسامهر فسا با اشاره به اینکه در این جشنواره ۸ گروه از نقاط مختلف استان فارس به مدت ۳ روز با اجرا در سالن‌های آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه تئاتر با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: از ۴۲ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره ۲۱ اثر پذیرفته شد که از این تعداد ۸ اثر به مرحله اجرا و پایانی راه یافتند.

وی بیان کرد: امسال به لحاظ فضا سازی مناسب برای برگزاری این دوره از جشنواره استقبال شهروندان نسبت به پارسال بیشتر بوده که شاهد حضور ۴ هزار نفری مردم در سالن‌های تئاتر فسا بودیم.

همچنین رنجبر معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز تصریح کرد: حضور گرو‌های نمایشی شهرستان فسا در جشنواره‌های متعدد با حمایت این سازمان در جشنواره بوده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هیجدهمین دوره این جشنواره در سال آینده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای برگزاری تئاتر خیابانی شهروند جنوب کشور اعتبار مورد نیاز اختصاص می‌یابد افزود: نمایش طراحی صحنه از شهرستان پاسارگاد به عنوان تئاتر برگزیده این دوره جشنواره پسامهر برای حضور در بخش جنبی جشنواره تئاتر استانی فجر به دبیرخانه این جشنواره معرفی شد.

گفتنی است، جشنواره تئاتر استانی پسا مهر در سالن آمفی تئاتر با حضور معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی و پیشکسوتان و دوستداران این عرصه به کار خود پایان داد و از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های طراحی صحنه، بازیگری مرد و زن، اجرای صحنه و کارگردانی، برگزیده نمایشنامه‌ها و نمایشنامه نویسی تقدیر شد.

انتهای پیام/ت

معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر پسامهر در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار