فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خبرداد:

دستگیری شرور و قاتل مسلح در عملیات ضربتی پلیس ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری قاتل فراری و شرور مسلح که با استفاده از سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی در بین شهروندان می‌کرد در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

دستگیری شرور و قاتل مسلح در عملیات ضربتی پلیس ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ دوستعلی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر جلیلیان  با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر انجام اقدامات شرورانه توسط فردی در سطح شهرستان ایرانشهر که با استفاده از سلاح گرم و سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت، قدرت نماییّ و سرقت‌های مسلحانه می‌کرد، بلافاصله شناسایی و دستگیری این شرور مسلح در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری این شرور به همراه همدستش شدند و در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه کلت، ۲ تیغه خشاب و ۳۵ فشنگ جنگی کشف کردند.

جلیلیان با اشاره به اعتراف این شرور مسلح به قتل یکی از شهروندان، گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل یکی از شهروندان ایرانشهری که در تیرماه سال ۱۳۹۳ بوقوع پیوسته بود اعتراف و انگیزه خود را مسائل شخصی عنوان کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان ضمن بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به قتل دارای سوابق کیفری گوناگون همچون سرقت‌های مسلحانه، انتقال اشرار به کشور پاکستان، تهیه سلاح‌های سبک و نیمه سنگین و ... می‌باشد، افزود: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و رفتار مجرمانه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و این موارد را به پلیس اطلاع رسانی کنند.


گفتنی است این شرور پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ع

شرور مسلح در ایرانشهردستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار