حجت الاسلام و المسلمین خاموشی مطرح کرد؛

تصویب طرح عفاف و حجاب در شورای تبلیغات اسلامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:طرح عفاف و حجاب در شورای تبلیغات اسلامی مطرح و به تصویب رسید زیرا جامعه اسلامی باید رنگ و لعاب اسلامی داشته باشد.

تصویب طرح عفاف و حجاب در شورای تبلیغات اسلامیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اختتامیه دومین همایش چادر های آسمانی  که امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: طرح عفاف و حجاب در شورای تبلیغات اسلامی مطرح و به تصویب رسید زیرا جامعه اسلامی باید رنگ و لعاب اسلامی داشته باشد.

وی افزود: باید کوی و برزن و مدارس و دانشگاه های ما  بیانگر هویت اسلامی باشد و ما اگر دین اسلام را با مبانی عقلانی پذیرفتیم باید اعتقاد داشته باشیم که اگر مفسده ای در مسئله ای وجود داشته باشد خداوند آن را نفی نمی کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: امروز فضای مجازی میدان های زیادی را باز کرده است و افراد باید چشم خود را نگه دارند و خود کنترلی داشته باشند که نگهداشتن چشم باعث زندگی پاک و حفظ پاکی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی بیان کرد: بیشترین هدف قانون عفاف و حجاب توسعه فرهنگ حجاب است و باید تمام دستگاه ها در این زمینه کار کنند، اما باید کار را از خانواده شروع و به مدارس گسترش دهیم.

وی تاکید کرد: نمی توان در خانواده فرهنگی وجود نداشته باشد وآن را در جامعه جستجو کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:در امر عفاف و حجاب باید از خودمان شروع کنیم و مدارس هم وظیفه محوری دارندو ماهم در سازمان تبلیغات وظیفه تولید کالاهای تبلیغی داریم.

وی افزود: ما باید در مقابل تهاجم های فرهنگی به کشور برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار