مراسم تجلیل از هنرمندان شهرستان راور

همزمان با آغاز دهه مبارک ولایت مراسم جشن هنرمندان شهرستان راور با حضور فرماندار ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع کثیری از هنرمندان شهرستان برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، میرصادقی فرماندار راور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر را مایه افتخار شهرستان دانست و گفت :این قشر از جامعه با خلق آثار خوب و ارزشمند خود باعث کسب مقام و افتخار در استان و حتی در کشور شده اند و از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست به جامعه هنری شهرستان نگاه ویژه ای داشته و از برنامه های هنرمندان راوری در جشنواره های استانی استفاده نمایند .
فرماندار راور در ادامه به بحث اشتغال اشاره کرده و گفت: جامعه هنری می تواند کمک مثبتی به اشتغال داشته باشد و هنرمندان هستند که با ایجاد گفتمان اقتصاد مقاومتی می توانند در زمینه تولید و اشتغال کمک فراوانی به جامعه راور بکنند و با تلاش شما بهتر می توان به هدف های اصلی برسیم .
آقای علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهرستان راور جایگاه وسیعی در حوزه های مختلف هنری و موسیقی دارد و در این زمینه هنرمندان برجسته و مطرحی در خود دارد که این افراد سرمایه جامعه اصحاب فرهنگ و هنر بوده و جایگاه والایی دارند و می توانند در جامعه تاثیر گذار باشند و باید با برگزاری چنین جلساتی زحمات آنان را ارج نهاد .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: وجود کمبودها و نواقص موجود در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری ، هیچ خللی در کار هنرمندان ایجاد نمی کند و همچنان با عشق و علاقه ای خاص در این زمینه قدم می گذارند و استعداد های خود را شکوفا می کنند و حتی اجرای برنامه های خود را در زمینه های تئاتر و موسیقی در خارج از محدوده ارشاد بصورت خصوصی و خودجوش اجرا می کنند که باید زمینه واگذاری فعالیت ها را به جامعه هنرمندان ایجاد کرد .
آقای علیزاده در ادامه افزود: حمایت از نهادهای فرهنگی غیر دولتی در دستور کار قرار دارد و شهرستان راور 25 مرکز فعال فرهنگی و هنری دارد و در کنار آن کانون های فرهنگی و هنری مساجد هم فعالیت دارند و خوشبختانه با وجود موسسه های فرهنگی و هنری و همچنین آموزشگاه های هنری ، شعر و موسیقی ، خوشنویسی ، تئاتر ، هنرهای تجسمی و ... باید از این موقعیت ها استفاده شود و از آنان حمایت کرد .
 این مراسم با اجرای برنامه های متنوع موسیقی و هنری همراه بود و در پایان این مراسم از هنرمندان برجسته شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

تجلیل از هنرمندان راوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار