روستا آزاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احزاب نمی‌توانند برای مقابله با پدیده حزب فروشی چاره اندیشی کنند

عضو جمنا گفت: هنوز احزاب ما در وضعیتی نیستند که برای مقابله با پدیده حزب فروشی چاره اندیشی کنند.

رضا روستا ژادرضا روستا آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره راهکارهای مقابله با پدیده حزب فروشی گفت: هنوز احزاب ما در وضعیتی نیستند که برای مقابله با این پدیده چاره اندیشی کنند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: حضور مردم در صحنه مهم‌ترین راه مقابله با چنین رویدادهایی است. به این شکل که منافع ملی و حزب را می‌بینند و بر اساس آن نظر می‌دهند و یا از خواص مطالبه گری می‌کنند که چگونه عمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید اخبار و اطلاعات را رصد کنند تا بدانند که چه خبر است، اظهار داشت: در این صورت می‌توانند نقطه نظراتشان را به کسی که کاندیدا می‌شود ارائه دهند و یا با فرصتی که توسط فضای مجازی ایجاد شده تحلیل خود را نسبت به فردی که به او رأی داده‌اند بنویسند و بگویند به این شخص رأی داده‌ام اما الان عملکرد درستی ندارد.

روستا آزاد با بیان اینکه اداره کشور کاری دشوار است، گفت: مسائل و ملاحظات ملی و بین‌المللی اداره کشور کار یک مجموعه به هم پیوسته توانمند و خوش فکر است از این رو کسی باید مدیریت کشور را به عهده بگیرد که روابط اجتماعی، جمعی و سیاسی خوبی دارد و بتواند تمام ظرفیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را برای اداره کشور جمع کند. کسی که این روابط را ندارد و یا بعد منکر می‌شود، به خود و هم به کشور لطمه می‌زند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی هم هستند پایگاه اجتماعی دارند و بعد مسئولیتی را قبول می‌کنند، این دسته از افراد با قرار گرفتن در جایگاه مسئولیت شان از همه ظرفیت‌ها استفاده می کنند و این قابل قبول است که فقط از دیدگاه جریان متبوع شان به مسائل نگاه نمی‌کنند.

انتهای پیام/

 

راهکارهای مقابله با پدیده حزب فروشی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار