بهره برداری از مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی باقری یاسوج

مدیر مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی باقری یاسوج گفت: این مجتمع به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع در جنوب کشور دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  «ساسان هاشم نیا» در بازدید برخی از مسئولان استان از این مجتمع افزود: این مجتمع هم‌اکنون بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید .

وی بیان کرد: مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی یاسوج با زیربنای بیش از 9000 مترمربع و در 6 طبقه احداث‌شده و بیش از ۱۸۳ نفر به‌طور مستقیم اشتغالزایی ایجاد می کند.

مدیر مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی باقری یاسوج خاطرنشان کرد: طبق مستندات موجود برای احداث این مجتمع تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است .

هاشم نیا با بیان اینکه، این مجتمع عظیم با دارا بودن ۱۴ بخش با مدرن‌ترین مصالح روز دنیا ساخته‌شده است، تصریح کرد: دستگاه‌های بکار رفته در این مجتمع عظیم ورزشی، تفریحی و اقامتی از شرکت‌های برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری‌شده است .

وی بابیان اینکه، در این مجتمع عظیم دو استخر بزرگ‌سالان و کودکان پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: استخرهای تعبیه‌شده در این مجتمع ضمن دارا بودن تمامی استانداردهای روز دنیا قابلیت برگزاری مسابقات مهم ملی و بین‌المللی را دارند .

مدیر مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری عنوان کرد: بخش‌های بولینگ، صخره‌نوردی، استخر کودکان، شهربازی سرپوشیده استاندارد و رستوران گردان این مجتمع برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شوند .

هاشم نیا تاکید کرد: سوئیت‌های مجهز، رستوران شیشه‌ای و گردان، رستوران VIP ، کافی‌شاپ، ورزش‌های رزمی، سالن پرورش اندام، کشتی، بوکس، بیلیارد، استخر، ایروبیک بانوان، سونا، جکوزی و سالن همایش، 10سوئیت و 18 اتاق از دیگر بخش‌های این مجتمع عظیم ورزشی، تفریحی و اقامتی است .

مجتمع ورزشی و تفریحی و اقامتی آزادی باقری پس از بهره‌برداری توان برگزاری تمامی مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی را دارد .

محسن ده محسنی، مدیر امور شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام‌ گرفته جهت تکمیل و راه‌اندازی این پروژه عظیم گفت: بانک تجارت استان همچون گذشته در کنار سرمایه‌گذاران این استان خواهد بود و از آن‌ها حمایت می کند .

وی افزود: به دلیل شناخت کامل مسئولان این بانک نسبت به سرمایه‌گذار این پروژه و توانایی وی در ایجاد اشتغال بانک تجارت امور شعب استان با رغبت کامل با وی همکاری خواهد کرد .

ده محسنی بیان کرد: افتتاح چنین پروژه‌هایی علاوه بر رفع معضل بیکاری در این استان سبب خواهد شد کهگیلویه و بویراحمد در کشور از لحاظ داشتن فضاهای ورزشی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود .

همچنین مجید محنایی، معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان اینکه کلاس و سطح ساخت مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی باقری بالاتر از این استان است، گفت: مجتمع ورزشی آزادی باقری بستری مناسب جهت توسعه ورزش این استان خواهد بود . تلاش برای ایجاد این‌گونه مکان‌ها در عرصه فرهنگ کاری بزرگ است که کمتر سرمایه‌گذاری به آن می‌پردازد .

وی بابیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد و بخصوص شهر یاسوج بیش از هر زمان به زیرساخت‌های فرهنگی نیاز دارد، افزود: ایجاد بزرگ‌ترین پروژه ورزشی، تفریحی و اقامتی توسط بخش خصوصی در جنوب کشور کاری بزرگ و خدمتی صادقانه است.

محنایی ضمن تقدیر از زحمات سرمایه‌گذار بومی برای احداث چنین مجتمع باشکوهی در مرکز استان بیان کرد: برای اینکه سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری در استان داشته باشند لازم است تا مسئولان به‌خصوص در بانک‌ها اهتمام جدی‌تری برای کمک به آن‌ها داشته و در ارائه تسهیلات همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران داشته باشند .

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد نبود محل مناسب اسکان مسئولان کشوری در مرکز استان را دغدغه همیشگی مسئولان استانی عنوان و خاطرنشان کرد: با افتتاح این مجتمع دغدغه مسئولان استان برای دعوت از مقامات ارشد کشوری رفع خواهد شد .

محنایی یکی از مباحث علمی روز دنیا را جذب توریست ورزشی عنوان و تصریح کرد: به‌طورقطع احداث مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی باقری سبب توسعه ورزش و رونق صنعت توریسم استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد .

وی اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه عظیم از دکتر جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برای سفر به استان دعوت خواهیم کرد .

 محنایی معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مظاهری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، ده محسنی رئیس امور شعب بانک تجارت استان و برخی از مسئولان شهرستانی از بخشهای مختلف بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی جنوب کشور بازدید کردند .

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.