استاندار لرستان:

ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای پیشگیری از اعتیاد در لرستان به کار گرفته شود

استاندار لرستان گفت: ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در استان لرستان به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،هوشنگ بازوند ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد یکی از چالش‌های اصلی استان لرستان را چالش‌های اجتماعی دانست و اظهار داشت: این چالش‌ها ناشی از آسیب‌های فرهنگی است که دچار آن هستیم.

وی افزود: یکی از چالش‌های اجتماعی مبارزه با مواد مخدر است که برای برطرف کردن این چالش در همه استان‌ها نیاز به عزم ملی است.

استاندار لرستان عنوان کرد: لازم است مسئله مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر به‌عنوان یک چالش ملی تعریف شود چون بلای خانمان‌سوزی است.

این مسئول به لزوم استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در استان تأکید و بیان کرد: اگر مردم پای‌کار باشند این تهدید تبدیل به فرصت می‌شود.

بازوند یکی از توفیقات دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان را به‌کارگیری سازمان‌های مردم‌نهاد در این امر دانست و گفت: استان لرستان یکی از استان‌های با نرخ بیکاری بالا است و آسیب‌های فراوانی وجود داشت اما در بحث سازمان‌های مردم‌نهاد کارهای بسیار خوبی انجام گرفت و آقا میرزایی به‌خوبی سازمان‌های مردم‌نهاد را درگیر این قضیه کرد.

وی به لزوم حمایت مسئولان حوزه مبارزه با مواد مخدر برای احداث سازمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تأکید و تصریح کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ساختمان مستقلی ندارد، مسئله زمین آن حل‌وفصل شده و امیدواریم ستاد در بحث ساخت آن حمایت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/پ

احداث سازمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.