فروش روزانه 12 هزار لیتر سوخت از جایگاه مرزی بیله سوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از فروش روزانه 12 هزار لیتر سوخت از جایگاه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در بازدید از جایگاه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: امسال مقدار فروش جایگاه مرزی اعم از فروش در باک و فروش از تلمبه این جایگاه یک میلیون و 875 هزار لیتر بوده که به طور متوسط روزانه 12 هزار لیتر فروش داشته است.

وی افزود: تردد 12 هزار و 700 خودروی سبک و سنگین در این جایگاه در این مدت به ثبت رسیده که از این تعداد 4 هزار و 800  خودور ایرانی و 7 هزار و 900 خودرو خارجی بوده است که از خدمات سوخت‌رسانی در این جایگاه‌ها بهره‌مند شده‌ند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: مقدار فروش بنزین در باک خودروها 182 هزار لیتر و مقدار فروش نفتگاز در باک خودروها یک میلیون و 693 هزار لیتر و فروش از تلمبه 68 هزار لیتربوده است.

مدنی بیان کرد: این مقدار فروش در سایه تلاش 9 هزار و 300 نفرساعت از همکاران منطقه اردبیل محقق شده است که از ابتدای سال به صورت 15 اکیپ 5 نفره در این جایگاه حاضر بوده و در صیانت از منابع ملی کشور تلاش کرده‌اند که این تلاش‌ها شایسته قدردانی است.

وی گفت: مقدار مواد نفتی مکشوفه در این جایگاه در این بازه زمانی مقدار پنج هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال 95 و با کنترل جدی و تلاش کارکنان منطقه اردبیل این مقدار با کاهش چشمگیری روبه‌رو بوده است.

وی اظهار کرد: در مردادماه امسال به مقدار 425 هزار لیتر مواد نفتی اعم از بنزین موتور و نفتگاز در این جایگاه به فروش رسیده است که از این مقدار56 هزار لیتر بنزین موتور و 370 هزار لیتر نفتگاز بوده است که برای سه هزار و 300 دستگاه خودرو سبک و سنگین به صورت فروش در باک و تلمبه را شامل می‌شود و در مدت همین ماه مقدار فروش از تلمبه جایگاه 18 هزار لیتر نفتگاز است.

 

انتهای پیام/ح

ثبت تردد بیش از 12 هزار خودروی سبک و سنگین در بیله سوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.