قدردانی دادستان کرمان از اداره اطلاعات؛

31عملیات اطلاعاتی انهدام 33باند قاچاق مواد مخدر

دادستان عمومی وانقلاب کرمان با قدردانی از تلاش های اداره اطلاعات از انهدام 33باندکلان قاچاق موادمخدر در31عملیات انجام شده این نهاد خبرداد.

31عملیات اطلاعاتی انهدام 33باند قاچاق مواد مخدربه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان    دادخدا سالاری دادستان عمومی وانقلاب کرمان گفت:در این رابطه 31 نفر از سرباندها و اعضای باند دستگیر و بازداشت و دو نفر از قاچاقچیان مسلح مواد مخدردر حین درگیری با مامورین به هلاکت رسیده اند.

وی افزود: اداره کل اطلاعات استان کرمان در جبهه نبرد علیه قاچاقچیان موفق عمل کرده است.

این مقام قضائی تصریح کرد: در 31عملیات انجام شده بیش از ده تن انواع مواد مخدر (10هزار 466 کیلوگرم) شامل تریاک ، حشیش، هروئین و مرفین به همراهی 36 دستگاه انواع خودرو و 34 تلفن همراه از این باندها کشف و توقیف شده است.

سالاری اظهار کرد:برخی از این باند ها به صورت مسلحانه فعالیت داشته و مواد مخدر را از خارج از کشور وارد و بعضا قصد ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور را داشته که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان گرفتار و در حین حمل و ترانزیت مواد مخدر دستگیر گردیده اند.

وی با تاکید براشراف اطلاعاتی بالا براقدامات خنثی قاچاقچیان مواد در استان، گفت: اداره کل اطلاعات استان کرمان با رصد و جمع آوری اطلاعاتی و در راستای اجرای سیاست های ترسیمی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مبارزه با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر،ضربه به سر باند های قاچاق مواد مخدر را در دستور کار قرار داده است

وی تاکید کرد: با مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان امر مبارزه با باند های کلان قاچاق مواد مخدر که بعضا غیر بومی می باشند روند مطلوب و ثمر بخشی می باشد.

انتهای پیام/ح

اداره اطلاعات کرمان موفق دربرخورد باقاچاق مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار