رونمایی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و تجلیل از مولفان آن همزمان با هفته دفاع مقدس

مراسم رونمایی از کتاب‌های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و تجلیل از مولفان این حوزه همزمان با آغاز هفته گرامی داشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس در استان زنجان که به ریاست استاندار برگزار شد گفت : کسانی که طی سالیان گذشته در زنجان کتابی در حوزه دفاع مقدس تالیف کرده‌اند در این مراسم تجلیل شده و همه کتاب‌های این نویسندگان گردآوری شده و طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

مقدم با بیان اینکه این برنامه در قالب عصر شعر و خاطره برگزارمی شود افزود: این کار با هدف آشنایی مردم با آثار مکتوب در حوزه دفاع مقدس و نویسندگان این حوزه انجام می‌شود.

وی با اشاره به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: در این ایام جانفشانی‌ها و فداکاری‌های بسیاری از سوی رزمندگان در راه دفاع از میهن انجام گرفت که ضرورت دارد با تالیف کتاب‌هایی در این حوزه، یاد و خاطره این ایثارگری‌ها زنده نگه داشته شده و آرمان‌های آنان برای نسل جوان تبیین شود.

گفتنی است در طول ایام هفته دفاع مقدس جلسه‌ای نیز برای آشنایی اصحاب فرهنگ و هنر استان با دلایل وقوع جنگ تحمیلی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام /ع

 

 

مراسم رونمایی از کتاب های حوزه دفاع مقدس در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.