هم افزایی مسئولان روابط عمومی‌های اوقاف و رسانه‌ ها برای ترویج فرهنگ وقف

هم افزایی مسئولان روابط عمومی‌های اوقاف و امور خیریه با رسانه‌ ها  موجب ترویج بیشتر فرهنگ وقف در جامعه می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیر کل اوقاف و  امور خیریه مازندران، در نشست اندیشه ورز مسئولان روابط عمومی استان‌ها در ساری، با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی نقش مهمی در اداره کل‌ ها دارند، گفت: هم افزایی بیشتر مسئولان روابط عمومی‌ های اوقاف و امور خیریه با رسانه‌ ها موجب ترویج بیشتر فرهنگ وقف در جامعه می‌ شود.

وی افزود: امروز در نخستین جلسه منطقه‌ ای اندیشه‌ ورز ویژه مدیران روابط عمومی ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ های مازندران، گیلان و گلستان که به میزبانی روابط عمومی اوقاف مازندران برگزار شد، افزود: روابط عمومی در یک اداره از جایگاه مهم و بالایی برخوردار است و باید ادارات شاخص شهرستان‌ ها  دارای یک نماینده روابط عمومی باشند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه هزینه کرد‌های اوقاف در اجرای امینانه نیت واقف باید اطلاع رسانی شود و این وظیفه روابط عمومی است، افزود: عملکرد هر دستگاهی توسط روابط عمومی و رسانه‌ ها باید به اطلاع مردم رسانده شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، ارسال پیامک، تولید خبر، انتشار تصاویر، طرح‌ های تبلیغی از فعالیت‌ های روابط عمومی دانست و گفت: جایگاه روابط عمومی در هر دستگاه باید مشخص شود تا این واحد اثر گذار بتواند با قدرت بیشتر فعالیت کند.

وی با بیان اینکه اوقاف در حوزه‌ های اقتصادی و اشتغالزایی فعالیت‌ های اثرگذاری دارد، گفت: طرح های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه موجب ایجاد اشتغال در جامعه می‌ شود.

حجت الاسلام حیدری گفت: مردم مطمن باشند که  اوقاف پول‌های گرفته را در راستای نیت واقف هزینه می‌کند و اجرای امینانه نیت واقف وظیفه ذاتی، شرعی و قانونی اوقاف است که به نحو احسن  انجام  می‌دهد.

وی با بیان اینکه زبان روابط عمومی باید زبان گویا  باشد، افزود: برخی از موقوفات مازندران دارای قدمتی به ارزش ۷۳۷ سال هستند که این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است و رسانه‌ها می‌توانند از آن به خوبی بهره گیری و معرفی کنند.

انتهای پیام/ م

ترویج فرهنگ وقف در جامعه اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار