افشای سندی که سیاست‌های انگلیس پس از برکسیت را لو داد

سی‌ان‌ان در گزارشی به بررسی سندی پرداخت که سیاست‌های انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا را برملا می‌کند.

سندی که سیاست‌های انگلیس پس از برکسیت را لو دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، یک مدرک به تازگی در اختیار روزنامه گاردین قرار گرفته است که نشان می‌دهد انگلیس پیش‌نویس طرح‌هایی را آماده کرده تا بلافاصله پس از خروج از اتحادیه اروپا تعداد مهاجران کشورهای عضو این اتحادیه در انگلیس را کاهش دهد.

مقامات «Home Office» اداره‌ای در دولت انگلیس که مسئولیت بخش مهاجرت را بر عهده دارد اقدامات سختگیرانه‌ای را برای کاهش مهاجرت از اتحادیه اروپا به انگلیس پس از برکسیت در سال 2019 در نظر دارند.

از روزی که انگلیس از اتحادیه اروپا خارج می‌شود این کشور ورود و خروج نیروی کار را سخت‌تر می‌کند و نیروهایی که مهارت کمتری دارند به سختی می‌توانند وارد انگلیس شوند. مخالفان برکسیت این اقدامات را غیرضروری می‌دانند و می‌گویند با توافق انتقالی که قرار است میان انگلیس و اتحادیه اروپا پس از برکسیت عقد شود در تناقض است.

براساس این طرح‌ها که هنوز به تایید وزرای انگلیس نرسیده‌اند این کشور تلاش می‌کند که اولویت در تجارت به نیروی کار داخلی داده شود. شهروندان اتحادیه اروپا که به انگلیس مهاجرت می‌کنند مجوز اقامت دو ساله می‌گیرند و مهاجرانی که مهارت بیشتری دارند اقامت 5 ساله می‌گیرند. این تغییرات پس از دوره انتقال صورت می‌گیرند که ممکن است پس از خروج انگلیس تا 3 سال طول بکشد.

تغییرات دیگر شامل تعیین حداقل دستمزد برای کارگران با مهارت کم و معرفی یک برنامه موقت برای کارگران فصلی می‌شود. براساس مدارک به دست آمده دولت انگلیس محدودیت‌های جدیدی را برای ورود خانواده‌های مهاجران به انگلیس تعیین می‌کند.این مدرک یک روز پیش از اینکه مجلس عوام انگلیس قانونی را برای باز کردن راه خروج از اتحادیه به بحث بگذارد، برملا شد.

انتهای پیام/

 

سیاست‌های انگلیس پس از برکسیت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار