مراسم معارفه رئیس جدید مرکز صبا برگزار شد

مراسم معارفه محمد رحیم لیوانی رئیس مرکز صبا، با حضور قائم مقام معاون سیما برگزار شد.

مراسم معارفه رئیس جدید مرکز صبابرگزار شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مراسم تکریم و معارفه محمد رحیم لیوانی رئیس مرکز صبا با حضور قائم مقام معاون سیما و مدیران مرکز صبا برگزار شد.

دکتر پورحسین به نمایندگی از دکتر میرباقری معاون سیما از زحمات مرتضی شمسی در مدت تصدی این مسئولیت سپاسگزاری و برای ایشان که در دوران انتقال و تغییر ساختار وارد میدان و منشا اتفاقات خوب بودند، آرزوی موفقیت کردند.

پورحسین در ادامه به بخشی از حکم مرتضی میرباقری برای رئیس مرکز صبا اشاره کرد که بر این اساس حرکت مرکز صبا باید بر اساس برنامه پنج ساله و چشم انداز مدون پیش رو باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مرکز می تواند قطب انیمیشن منطقه باشد و در این مسیر باید محتوا در اولویت و تکنیک در مرحله دوم باشد، ابراز کرد: با ابزار و نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات، باید صنعت ساخت انیمیشن را به پیش برد.

همچنین ایشان ظرفیت فکری، هنری بخش خصوصی را ابزار مناسبی برای تحقق اهداف خواند و به ساخت انیمیشن به عنوان یکی از ابزارهای انتقال رگه‌های فرهنگ ایرانی، اسلامی و تاثیرگذارترین ساختار در تربیت کودک اشاره کرد.

پورحسین با اشاره به این نکته که اگر کودک پیوندهای ذهنی درستی با اسطوره های دینی و ملی داشته باشد، تاثیرش در ذهن او ماندگار خواهد بود، خواستار تولید شخصیت های انیمیشنی جدید شد.

قائم مقام معاون سیما بیان کرد: تولید انیمیشن داخلی باید به حدی برسد که نسبت به تولیدات خارجی توازن ایجاد کند. باید در این مسیر از نظرات کارشناسان تعلیم و تربیت بهره برداری شود تا با آینده پژوهی بتوانیم روز به روز در این قالب پیشرفت داشته کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که خانواده‌ها بدانند برای تربیت کودکان برنامه های مدون داریم و در هر حال در تلاش برای ساخت هرچه بهتر و بیشتر انیمیشن های داخلی هستیم.

در ابتدای این مراسم، مرتضی شمسی از زحمات و مساعدت همکاران مرکز صبا قدردانی کرد. 

گفتنی است؛ محمد رحیم لیوانی که فارغ التحصیل کارگردانی تلویزیونی دانشگاه صدا و سیماست، در سمت های مدیر پخش شبکه سه سیما و شبکه بازار؛ مدیر گروه تولیدات سه بعدی مرکز پویانمایی صبا؛ مدیر گروه مهارت های تخصصی و عمومی شبکه آموزش سیما مشغول به فعالیت بوده است.

 

انتهای پیام/

 

مدیر جدید مرکز صبا به طور رسمی کار خود را آغاز کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار