دستگیری عامل گروگانگیری در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که طی دو هفته اخیر علاوه بر تیراندازی های مکرر، اقدام به دو مورد گروگانگیری و بیش از 500 میلیون ریال اخاذی کرده است.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهروندان کرمانشاهی طی دو هفته اخیر شاهد تیراندازی هایی بودند که فضای استان را متشنج کرده بود، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات شبانه روزی در نهایت موفق شد عامل این تیراندازی ها را که جوانی 22 ساله بود، شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: ماموران پلیس جهت دستگیری متهم با نام (س.ا) که در مجموع پنج فقره تیراندازی، دو مورد گروگانگیری، یک مورد اخاذی به میزان 500 میلیون ریال و یک مورد تهدید به قتل مأمور انتظامی را طی دو هفته گذشته مرتکب شده بود، وارد عمل شدند، اما او به خارج از استان متواری شده بود.

امان اللهی بیان کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و پیگیری های جدی و مکرر پلیس امنیت عمومی، متهم در حوالی شهرستان ساوه دستگیر و به استان کرمانشاه منتقل شد و در بازجویی های صورت گرفته به جرایم انتسابی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم علت اقدامات اوباشگرانه خود را ایجاد ناامنی و قدرت نمایی در شهر کرمانشاه اعلام کرده است، متذکر شد: از خودروی متهم سلاح گرم و بیش از 170 تیر فشنگ کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان به هنجارشکنان و قانون گریزان هشدار داد که نیروهای انتظام بخش کشور در مقابل تهدیدهای آنان جان خود را سپر کرده اند و اجازه نخواهند داد احساس ناامنی را به جامعه القاء کنند.

 

انتهای پیام/ز

عامل تیراندازی در کرمانشاه به دام افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار