برگزاری جلسه مجمع بسیج در شهرستان خاتم

 جلسه مجمع بسیج با حضور کارشناسان بسیجی ومسئولین شهرستان در سپاه ناحیه مقاومت خاتم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن تبریک عید غدیر خم در این جلسه به سه مقوله اقتصاد مقاومتی,تربیت اخلاقی ونحوه استفاده از فضای مجازی وجامعه سلامت مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

شکیبا به عنوان کار گروه تربیت اخلاقی وفضای مجازی, مشکلات و معضلات در شهرستان را بیان نمود و راهکار ها وپیشنهادات خود رادر این زمینه مطرح نمود.

وی بر برگزاری همایش با دعوت از کارشناسان مر بوطه برای خانوادهای جوانان ونوجوانان ودانش آموزان  تاکید کرد.

در ادامه علی اعتصام به عنوان کار گروه اقتصادمقاومتی گفت :باتشکیل اتاق فکر درمحل فرمانداری می توان به مشکلات جوانان وفارغ التحصیلان بیکار رسیدگی کرد.

وی همچنین به اهداف اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وگفت: اقتصاد مقاومتی موجب تامین معیشت مردم ودر بخش ترمیمی وزیرساخت هامؤثر است.

وی افزود: با کاشت گیاهان کم ابخواه واجرای ابیاری طرح نوین وکاشت گیاهان دارویی می توان در بحث اشتغال مؤثر باشیم.
در پایان ستوده بعنوان کارگروه سلامت در بحث بهداشت ودرمان وپیشگیری های انجام شده در بحث سلامت شهرستان را مطرح نمود.

وی به بیماری های واگیر دار و ویروسی از جمله پیشگیری در بحث بیماری سالک وخدمات انجام شده از سال 84تاکنون که در پیشگیری بیماری سالک خدمات رسانی شده که از سال 84از 800مورد بیماری سالک در شهرستان تا امروز که به زیر تک رقمی رسیده اشاره کرد.

وی بیماری پوکی استخوان در شهرستان را زنگ خطری برای  خانوادها  بیان کردوافزود: خانواده هابامصرف روزانه شیر و ادارات هم مصرف یک وعده شیر را جایگزین چای کنند تا از این بیماری پیشگیری شود.

 جلسه مجمع بسیج با حضور کارشناسان بسیجی ,مسئولین شهرستان ,کار گروه های اقشار بسیج کارگری ,اصناف فرهنگی ,اداری واجتماعی در  سپاه ناحیه مقاومت خاتم برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

جلسه مجمع بسیج در شهرستان خاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.