رفتار عجیب و غیرحرفه‌ای ستاره پرسپولیس

در حالی که محسن مسلمان در بهترين روزهای فوتبالش به سر مي‌برد، اما همچنان شاهد برخی رفتارهای غيرحرفه‌ای از اين بازيكن هستيم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یکی از این رفتارها، دوشنبه‌شب و هنگام مصاحبه حضوری او با عادل فردوسی‌پور رخ داد؛ جایی که هافبک میانی سرخ‌ها خیلی راحت بخشی از ترکیب این تیم برابر گسترش‌فولاد و از آن بدتر سیاست کلی برانکو در تمرینات قبل از مسابقه را لو داد.
 
مسلمان در فاصله ۷۲ ساعت تا بازی تبریز، در برنامه نود اعلام کرد در این مسابقه فیکس نخواهد بود، چون برانکو عادت دارد ترکیب اصلی تیمش را در تمرینات قبل از روز مسابقه کنار هم قرار بدهد! به همین راحتی معمایی که در چند روز گذشته در ذهن کادرفنی گسترش وجود داشت، توسط ستاره پرسپولیس به شکل داوطلبانه حل شد و لوکا بوناچیچ هم مثل کل مردم ایران فهمید در این مسابقه احتمالا قرار است ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و فرشاد احمدزاده چهار هافبک پرسپولیس را تشکیل بدهند!

مسلمان بعد از بازی با الاهلی عربستان مصدوم بود و تا مدت‌ها درتمرینات شرکت نداشت. همین مساله موجب سردرگمی کادرفنی حریف شده بود و آن‌ها نمی‌دانستند آیا بازیکن شماره ۷۷ پرسپولیس به این دیدار می‌رسد یا نه، اما حالا محسن همه چیز را لو داده و حتی به آن‌هایی که تا الان نمی‌دانستند هم یاد داده که با مرور تصاویر آخرین تمرینات پرسپولیس پیش از آغاز هر مسابقه، می‌توانند از روی کاور پوشیدن و یا نپوشیدن بازیکنان این تیم پی به ترکیب اصلی سرخپوشان ببرند.
 
در حال حاضر تصاویری که از تمرین عصر دوشنبه قرمز‌ها منتشر شده نشان می‌دهد در خط دفاعی این تیم نیز در تبریز ترکیب شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی و شایان مصلح به میدان خواهند رفت. در مسابقه با گسترش طی یک اتفاق نادر ترکیب پرسپولیس شخم می‌خورد و شاید کادرفنی گسترش باید خیلی سختی می‌کشید تا سر از تصمیمات جدید برانکو در بیاورد، اما حالا مسلمان کار را برای لوکا و شرکا و حتی مربیان رقبای بعدی پرسپولیس آسان کرده است!

منبع: بانک ورزش

انتهای پیام/


رفتار عجیب هافبک پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.