رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

راهپیمایی محکومیت نسل کشی میانمار در استان سمنان برگزار می شود

راهپیمایی محکومیت نسل کشی میانمار همزمان با ۱۷ شهریور پس از نماز جمعه در سراسر استان سمنان برگزار می شود.

راهپیمایی محکومیت نسل کشی میانمار در استان سمنان برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت : این راهپیمایی روز جمعه همزمان با ۱۷ شهریور در سراسر این استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این راهپیمایی پس از خطبه های نماز جمعه در شهرستان های هشت گانه استان برگزار می شود، افزود: تظاهرات محکومیت دولت دیکتاتور و بودائیان افراطی میانمار و حمایت از مردم مسلمان و مظلوم این کشور با حضور اقشار مختلف مردم متدین و خداجوی دیار قومس برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنانگفت : ملت بزرگوار استان در کنار دیگر آحاد مردم مسلمان دنیا فردا، جمعه ۱۷شهریورماه۹۶ ضمن محکومیت جنایات علیه مسلمانان، هم صدا با مردم مظلوم مسلمان فریاد مرگ بر استکبار و مرگ بر دیکتاتور سرخواهند داد.

 

قندهاری بیان کرد: این راهپیمایی در محکومیت دولت دیکتاتور و بودائیان افراطی میانمار و همچنین اقدام دردمنشانه و کشتار وحشیانه مسلمانان این کشور برگزار شده و ملت شریف استان سمنان نسبت به تمام فاکتورهای حقوق بشری که در برمه زیر پای گذاشته شده، اعتراض خواهند کرد.


انتهای پیام / ه


جزئیات راهپیمایی محکومیت نسل کشی میانمار در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.