از 25 شهریور آغاز می شود؛

برگزاری آزمون دوره توانمندسازی آموزش دهندگان سواد آموزی آذربایجان غربی

آزمون دوره توانمندسازی آموزش دهندگان سواد آموزی استان از 25 شهریور آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  محمدرضا نجفی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با جهاد دانشگاهی آزمون دوره توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی استان از 25 شهریور تا 20 مهر ماه امسال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون برخط (آنلاین) شرکت کنندگان باید به 100 سوال در مدت 100 دقیقه پاسخ دهند افزود: دروس عمومی و اختصاصی بر روی سایت مربوطه بارگذاری شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان با اشاره  به اینکه ادامه همکاری با آموزش دهندگان سوادآموزی منوط به پذیرفته شدن  در این آزمون است گفت: شرکت کنندگان در صورت پاسخ به 60 درصد سوالات قبول خواهند شد و در غیر اینصورت برای شرکت در آزمون مجدد باید هزینه آزمون را پرداخت کنند.

نجفی با بیان اینکه 4هزار 600 آموزش دهنده استان در این دوره ثبت نام کرده اند، بیان کرد: در برگزاری این نوع از آموزش‌ها فراهم کردن دوره آموزشی با محتوای استاندارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و در نظر داریم این دوره ها را تداوم ببخشیم.

وی عنوان کرد:  تصمیم داریم تا آموزش هایی با محوریت فناوری اطلاعات برای آموزش دهندگان عملیاتی شود و امکان آشنایی با نرم  افزارهای مختلف و شبکه های رایانه برای آنها درمراحل بعدی آموزش های غیرحضوری در نظر گرفته شود.

نجفی  افزود: اطلاع رسانی در خصوص محل و زمان برگزاری آزمون، متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است همراه داشتن کارت ملی جهت شرکت در آزمون الزامی است.

انتهای پیام/ح

ثبت نام 4هزار 600 آموزش دهنده استان در  دوره توانمندسازی آموزش دهندگان سواد آموزی آذربایجان غربی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.