اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران در اردبیل

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: فیلم های جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران در استان اردبیل نیز اکران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد خداپرست، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در جلسه هماهنگی جشنواره فیلم سبز ایران گفت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور از 18 الی 24 شهریورماه در اردبیل و مراکز شهرستان ها برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف اطلاع رسانی معضلات زیست محیطی، آموزش عموم مردم و طرح مسائل و دغدغه های زیست محیطی برگزار خواهد شد و محورهای اصلی جشنواره اقتصاد سبز با تمرکز بر گردشگری پایدار، شهر پایدار و انرژی پاک است.

وی با اشاره به نقش مهم سازمانهای مردم نهاد در اشاعه فرهنگ زیست محیطی بر استفاده از ظرفیت سمن ها در فعالیتهای اجتماعی و مدنی نسبت به برگزاری برنامه های زیست محیطی با مشارکت و همکاری سازمانهای مردم نهاد تاکید کرد.

صادق پناهی دبیر انجمن دیده بان طبیعت اردبیل نیز با اشاره اقدامات زیست محیطی این انجمن، برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران در استان اردبیل را فرصتی بسیار خوب بمنظور مشارکت مردم در حفظ محیط زیست و ارتقای فرهنگ زیست محیطی شهروندان مهم برشمرد.   

وی از تمام علاقه مندان دعوت کرد با حضور در سالن های سینما و مراکز فرهنگی که در سطح استان آماده شده است به تماشای فیلم های جشنواره بنشینند. 

فیلم های جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران بمدت یک هفته در سالن سینمایی مجتمع  فرهنگی هنری فدک اردبیل و در شهرستانها در مراکز فرهنگی هنری از جمله کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می شود.

 

انتهای پیام/ح

اکران فیلم جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار