جانشین انتظامی شهرستان زهک

کشف 11 کیلوگرم هروئین درزهک

جانشین انتظامی شهرستان زهک از کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان زهک خبر داد.

کشف 11 کیلوگرم هروئین درزهکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،   سروان مهدی غلامی جانشین انتظامی شهرستان زهک در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاق مواد مخدر ٰ. ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از فعالیت یک قاچاقچی سابقه دار در امر توزیع مواد مخدر با خبر شدند.

سروان غلامی افزود: در تعاقب اقدامات تخصصی و با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان هیرمند ٰ. این قاچاقچی حرفه‌ای روز گذشته در حالی که با یک دستگاه خودرو پراید در حال جابه جایی مواد مخدر در محور‌های فرعی این شهرستان بود شناسایی و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: راننده خودرو به محض ورود به کمین ماموران پلیس با حرکات مارپیچ و تغییر مسیر قصد فرار از منطقه را داشت که ماموران با تیراندازی به سمت خوردو موفق به توقیف آن شدند و در بازرسی از خودرو ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین را کشف و یک قاچاقچی را نیزدستگیر کردند.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر درزهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار