مشاور رهبر معظم انقلاب به دیدار خانواده پاسدار شهید حججی رفت +عکس

علی اکبر ولایتی در سفر امروز خود به اصفهان با پدر و اعضای خانواده شهید حججی دیدار کرد.

مشاور رهبر معظم انقلاب به دیدار خانواده پاسدار شهید حججی رفتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از دیدار خود  با خانواده پاسدار شهید محسن حججی در نجف آباد اصفهان  داد و نسبت به رشادت ها و فداکاری های آن شهید ارجمند  ادای احترام نمود.

علی اکبر ولایتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امروز پنجشنبه شانزدهم شهریور برای دومین سفر استانی به همراه دکتر رهبر، ریاست محترم  دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان به اصفهان سفر کردیم و توفیق دیدار با خانواده بزرگوار  شهید مظلوم حججی برای ادای احترام و ارادت به این شهید والامقام در نجف آباد فراهم شد.

شهیدی که با صلابت و در عین حال مظلومیت، چشم جهانیان را خیره و حقانیت اسلام را به نمایش گذارد.
به راستی باید گفت  محسن حججی در همان مسیر امام حسین(ع) حرکت کردند تا در مقابل بنی امیه و اشرار امت بایستند تا مسیر اسلام را تصحیح کنند، حرکت کرد. شهادت شهید حججی تلنگری بود به وجدان های خفته و تلاشی بود در جهت ایجاد یک نهضت بزرگ در برابر اخلاف بنی امیه و اشرار داعش و امثال آنها در این منطقه.

امروز اقتدار، ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران که در طول تاریخ بی نظیر است ، مدیون ایثارگری ها و شجاعت این شهدای والا مقام ، جانبازان، ایثارگران و امروز شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی است که این گونه از مرزها و جایگاه مقتدر کشور در برابر دشمنان و توطئه گران صیانت و پاسداری کردند و ملت شریف و بزرگ ایران قدر این شهداء را می دانند و همه ما مدیون این فداکاری ها هستیم ."

 مشاور رهبر معظم انقلاب به دیدار خانواده پاسدار شهید حججی رفت

انتهای پیام/

ولایتی: شهید حججی حقانیت اسلام را به نمایش درآورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
بسیار عالی
آخرین اخبار