سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

فجر سپاسی سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر را دارد و تیم کوچکی نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:فجر سپاسی سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر را دارد و تیم کوچکی نیست، ما نیز با توجه به همین سبقه، برابر این تیم به میدان می‌رویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، امیر قلعه نویی در آستانه دیدار با فجر سپاسی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: فجر سپاسی تیمی سختکوش و پرتلاش است و ما به این دیدار همانند یک مسابقه لیگ برتری نگاه می‌کنیم.

وی افزود: فجر سپاسی سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر را دارد و تیم کوچکی نیست، ما نیز با توجه به همین سبقه، برابر این تیم به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مشکلات تیمش از جمله مصدومیت بازیکنان گفت: علاوه بر مصدومیت‌هایی که با آن مواجه هستیم سوارز نیز به دلیل مشکلاتی که برای وی ایجاد شده قادر به همراهی تیم نیست. من نمی‌دانم چرا باید در آستانه این بازی حساس او را محروم کنند. همچنین وضعیت مصدومان پرشمار و میزان آمادگی آنهایی که تازه به تمرینات اضافه شده اند نیز دغدغه ماست.

وی با اشاره به انگیزه بازیکنان تیمش برای این دیدار بیان کرد: بازیکنان ما می‌دانند که باید با انگیزه در این مسابقه حاضر شوند و امیدواریم با یک برد خوب رقابت‌های جام حذفی را آغاز کنیم.

قلعه نویی گفت: تمام تلاش ما نمایش یک بازی خوب و تماشاگرپسند است، امیدواریم مردم اصفهان نیز از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورده و با یک برد خوب جام حذفی را آغاز کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار با تیم فجرسپاسی مانند یک بازی لیگ برتری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار