معاون اجتماعی پليس استان اصفهان خبرداد:

انهدام باند سوداگران مرگ با 60 كيلو مواد افيونی

معاون اجتماعی پليس استان اصفهان از كشف مقدار 60 كيلو گرم ترياك در عمليات مشترك ماموران پليس مبارزه با مواد اصفهان و استان سمنان و دستگيری پنج سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "جهانگير كريمي گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و سمنان مطلع شدند تعدادي سوداگر مرگ در حال انتقال يك محموله مواد افيوني از جنوب كشور به يكي از استان هاي شمالي و عبور از اصفهان هستند كه بررسي موضوع به طور ويژه در دستور كار قرار گرفت .

وي با اشاره به اينكه ماموران يك دستگاه پژو پارس و دو دستگاه سواري پرايد متعلق به قاچاقچيان را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه متوقف كردند افزود: در بازرسي بعمل آمده مقدار 60 كيلوو 200 گرم ترياك كه در صندوق عقب يكي از پرايد ها جاساز شده بود كشف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت : در اين رابطه پنج سوداگر مرگ دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

سرهنگ كريمي در پايان خاطر نشان كرد: نيروي انتظامي برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد افيوني در اولويت كاري نيروي انتظامي قرار دارد و پليس هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.